خبرگزاری کار ایران

زارع: هر مربی باشد اعتراض می‌کند/ این قیمت نوش جان استقلالی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۲۲

سرمربی تیم فوتبال ملوان می‌گوید تفاوت قیمتی استقلال و ملوان قابل قیاس نیست.

به گزارش ایلنا، مازیار زارع پس از شکست 4 بر صفر ملوان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم از مردم انزلی و استان گیلان بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم.باخت بدی مقابل استقلال آوردیم و اطمینان دارم باید آن را جبران کنیم. در نیمه اول استقلال دو موقعیت داشت که هر دو فرصت تبدیل به گل شد. هر دو فرصت نیز ضد حمله بود توپ را تا پشت محوطه جریمه استقلال رساندیم اما از آنجا توپ را از ما گرفتند و ضد حمله خوردیم. گل‌ اول و دوم استقلال به یک شکل زده شد.

وی افزود: در نیمه دوم آمدیم آن نسبت را قوی‌تر کنیم تا شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم به این دلیل که مهدی قائدی در آن سمت بازی می‌کرد می‌دانستم به سمت دروازه راست ما فشار می‌آورد اما گل سوم را هم مانند گل اول و دوم دریافت کردیم.

سرمربی ملوان عنوان کرد: اگر مقابل استقلال با این همه بازیکن اشتباه کنید و آن را اصلاح نکنید معلوم می‌شود حریف به گل‌های بیشتری می‌رسد. من باید این کار را انجام می‌دادم و تیم را اصلاح می‌کردم اما کارهایم جواب نداد. از مردم عذرخواهی می‌کنم اما فوتبال اینجا تمام نمی‌شود راه خود را برای بازی‌های بعدی ادامه می‌دهیم.

زارع در خصوص اعتراض کادر فنی تیم به داوری توضیح داد: در جریان بازی با توجه به فشارها به داوری اعتراض کردیم. داوری سیدعلی مشخص است و اواخر داوری‌اش است. به او احترام می‌گذاریم و اگر زیاد به داوری‌اش ایراد نگیریم بهتر است. به هر حال بازی‌های استقلال و پرسپولیس را به این دلیل که سیدعلی در تهران زندگی می‌کند یا بازی‌های کرج را به او می‌دهند تا فشار زیادی به وی نیاید. پیش می‌آید که هر مربی به صحنه‌های ریز در وسط زمین اعتراض کند و ما هم چنین کاری کردیم.

وی در خصوص اینکه اعلام کرد 2 گل ابتدایی را روی اشتباهات فردی دریافت کردیم و آیا بازیکنی روی نیمکت داشت تا با استفاده از وی در نیمه دوم جلوی چنین اشتباهای را بگیرد، گفت: ما تعویض کردیم و تغییر سیستم دادیم اما باز هم متأسفانه از همان منطقه گل خوردیم. بازیکنانی داریم که این ضعف را پوشش بدهند. همه نفرات ما لیگ برتری هستند اما مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باید اشتباهات خود را به حداقل برسانید تا گل‌های ساده‌ای نخورید. ما تغییر تاکتیک و حتی تغییر سیستم دادیم اما افاقه نکرد و گل سوم هم به همان شکل دریافت کردیم.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه آیا در دقیقه 12 شوت بازیکن ملوان از خط دروازه استقلال رد شد، گفت: من آن صحنه را ندیدم در جریان بازی احساسات بر آدم غالب است و ما هم احساس کردیم توپ گل شده اما هنوز صحنه را ندیدم و نمی‌توانم نظر بدهم. این موضوع را به کارشناسان داوری می‌سپاریم.

زارع در خصوص اینکه تیمش در بازی رفت و برگشت مقابل استقلال هجومی بازی کرد و شکست خورد و آیا اکنون نمی‌خواهد این سبک را تغییر بدهد، پاسخ داد: در بازی‌های گذشته مدل بازی ما فرق می‌کرد. اما 80 تا 90 درصد بازیکنان ما در ورزشگاه آزادی بازی نکرده و این استادیوم را ندیده بودند. فوتبال را باید برای فوتبال بازی کردن انجام بدهید. من هم می‌توانستم خیلی راحت بازی را ببندم اما چنین کاری را دوست ندارم. می‌خواهم بچه‌های من فوتبال بازی کنند تا تماشاگران لذت ببرند. این کار تاوان سختی هم دارد اما اصلاً نگران نیستم. 

وی اضافه کرد:‌به هر حال یک طرف افرادی که بازی را می‌بینند باید راضی باشند امروز هواداران استقلا راضی شدند و اطمینان دارم طرفداران ملوان ناراحت هستند در خیلی از بازی‌ها هم این اتفاق افتاده که ما با خوب بازی کردن برنده شده‌ایم.باید بیشتر کار کنیم تا ضمن انجام یک فوتبال خوب نتیجه هم بگیریم.

سرمربی ملوان در خصوص ناراحتی و نگرانی پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان و اینکه آیا در این شهر از این تیم ریشه‌دار حمایت می‌کنند و صدای آنها را می‌شنوند، توضیح داد: تنها کسی که ما را می‌شناسد و حمایت می‌کند اشکان پوررشید است. کسی دیگری را ندیده‌ام و خیلی هم نیاز نیست در این باره صحبت کنم. درباره این سؤال باید پژمان نوری جواب بدهد نه من. 

زارع در خصوص اینکه نوری مدتی در باشگاه فعالیت نمی‌کرد و آیا دغدغه‌های او برطرف شده است، گفت:صحبت‌هایی شده اما باید مسئولان بیایند و کمک کنند. تنهایی کار کردن سخت است. من مربی و آدمی نیستم که بخواهم برخی صحبت‌ها را بکنم تا ضعف خودم و تیمم نشان داده شود اما امروز تفاوت قیمتی دو تیم قابل قیاس نبود. این قیمت نوش جان بازیکنان استقلال، حق‌شان است می‌توانند و می‌گیرند. اما از خدا می‌خواهم برای تیم‌های شهرستانی و ریشه‌داری مثل ملوان نیز بودجه‌ای در نظر گرفته شود تا استفاده لازم را ببرند. موضوع مشخص این است که ما کاملاً تک و تنها هستیم اما من حرف حاشیه‌ای نمی‌زنم.

وی افزود: شما سؤال پرسیدید و من جواب دادم اما هیچ وقت برای باخت خود بهانه نیاوردم  که پول نبوده اما این مشکلات تأثیرگذار بوده است. نوری نیز خواسته‌هایی از مسئولان دارد و تحت فشار است. باید دید در ادامه راه چه اتفاقی برای ملوان می‌افتد. 

سرمربی ملوان در خصوص اینکه پس از هفت سال ملوان به ورزشگاه آزادی بازگشت و حتی به عنوان دروازه‌بان در این مسابقه بازی کرده اکنون چه حس و حالی دارد، پاسخ داد: اول بازی حس خوبی داشت اما آخر بازی حس خوبی نبود. زیرا نتیجه خوبی نگرفتیم. در مجموع اگر گل‌ها را کنار بگذاریم بچه‌های ما فوتبال بدی بازی نکردند متأسفانه کم تجربه بودیم و استقلال با استفاده خوب از تجربه‌اش توانست برنده شود. به هرحال بازی در ورزشگاه آزادی حس و حال خودش را دارد امیدوارم مردم با این گرفتاری‌ها به ورزشگاه بیایند و از بازی لذت ببرند. همچنین بانوان نیز با حضور در ورزشگاه از بازی لذت ببرند نه فقط ما آقایان.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز