خبرگزاری کار ایران

ارسلان: با شرایط موجود نمی‌توانم برای ایران کشتی بگیرم/ در مسابقات جهانی صربستان جواب زحماتم را گرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۷۱

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران، می‌گوید با اینکه با آب و خاک ایران تعلق دارد نمی‌تواند برای کشور کشتی بگیرد و با پرچم صربستان در مسابقات حاضر می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی ارسلان یکی از مطرح‌ترین فرنگی کاران کشور است. این کشتی گیر به دلیل عدم وجود چرخه انتخابی در زمان محمد بنا ناچار شد به تیم ملی صربستان ملحق شود و با لباس این تیم قهرمان جهان شد.

بعد از این اتفاقات حالا علی ارسلان با بیان اینکه خیلی خوشحال است در خانه کشتی حضور پیدا کرده است، به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: چندین سال به همراه دوستان در اینجا تمرین کردم و خوشحالم که امروز همه ی آن ها را ملاقات کردم.

وی با اشاره به اینکه خانه کشتی خیلی تغییر کرده است، اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی دبیر رئیس فدراسیون خانه کشتی را در شان و شخصیت ورزش اول کشور به وجود آوردند و همه ی شرایط را برای کشتی گیران مهیا کردند که احساس راحتی داشته باشند.

ارسلان ادامه داد: خدا را شاکرم که در مسابقات جهانی صربستان توانستم جواب زحمات خودم را بگیرم و به مدال طلا برسم و در حال حاضر خودم را برای مسابقات اروپایی و جهانی که سال آینده قرار است برگزار شود آماده می‌کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان صربستان افزود: من در هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم اما با توجه به شرایط موجود برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم و امیدوارم که ملی پوشان ایران در مسابقات پیش رو موفق ظاهر شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز