خبرگزاری کار ایران

سپاهان و پرسپولیس؛ حساس‌ترین نبرد یک هشتم نهایی جام حذفی/ائتلاف سرخابی‌های سابق علیه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۹۲۳

شاگردان گل‌محمدی و مورایس در حالی به مصاف هم می‌روند 3 بازیکن تاثیرگذار فاز هجومی سپاهان، سابقه همکاری با پرسپولیس را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دقایقی قبل برگزار شد. در این مرحله 16 تیم حاضرند که حساس‌ترین مسابقه این مرحله میان  سپاهان و پرسپولیس در اصفهان برگزار می‌شود.

پرسپولیس در لیگ برتر صدرنشین است و مرحله گذشته در ضیافت پنالتی‌ها به سختی از سد ون پارس عبور کرد.سرخ‌پوشان در دومین بازی این فصل جام حذفی هم به مصاف نماینده اصفهان می‌روند. شاگردان گل محمدی در لیگ برتر با 35 امتیاز صدرنشین هستند و از نظر روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. دانیال اسماعیلی‌فر و گئورگی گولسیانی فصل گذشته عضو سپاهان بودند.

از سوی دیگر شاگردان مورایس با وجود همه نوسانات تیم بسیار خوبی نشان دادند. زردپوشان در مرحله یک شانزدهم نهایی هم میزبان بودند و با نتیجه 3 بر صفر سایپا را شکست دادند. در جمع سپاهانی‌ها فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو سابقه بازی در پرسپولیس را دارند. نباید فراموش کرد که امید نورافکن و محمد دانشگر در کارنامه کاری خود سابقه بازی در استقلال را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز