خبرگزاری کار ایران

رسولی: تغییرات ترکیب استقلال عجیب و غریب است/ یزدانی اصلاً بازیکن آماده‎ای نیست/ رضایی جوان و آینده‌دار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۵۰۶

آنالیزور سابق استقلال تغییرات ساپینتو در ترکیب آبی‌پوشان عجیب و غریب دانست.

نیما رسولی آنالیزور سابق استقلال در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم استقلال با سیستم2-4-4 و سپاهان 1-3-2-4 بازی  می‌کرد. کارهای تاکتیکی و رو به جلو از سپاهان بسیار مشهود بود. اما در تیم استقلال این استمرار هجومی وجود نداشت و با فاصله این کار می کردند. 

وی با ارزیابی تغییرات ترکیب تیم فوتبال استقلال گفت: تغییراتی که در استقلال به وجود می‌آمد برای من کمی عجیب بود. برای مثال بازیکنی مانند مهدی قایدی که دو پنالتی در بازی قبلی گرفته بود و در بازی قبلی به عنوان یک بازیکن آماده و خطرناک ظاهر شده بود، ذخیره بود و تغییرات زیادی در این تیم شاهد بودیم. 

آنالیزور سابق استقلال تصریح کرد: یک چیزی که در استقلال مشهود بود پاس‌های اشتباه و عدم حمایت از بازیکن صاحب توپ، دیده می‌شد. تفاوت دو مدافع وسط استقلال بود. یزدانی اصلا بازیکن آماده‌ای نبود. او در بازیسازی از یک سوم دفاعی، در تخریب و هم در کورس‌هایی که داشت، آماده نشان نداد.

وی ادامه داد:  پنالتی هم عدم آمادگی جسمانی‌اش را نشان می‌داد و فاصله او با سیلوا و سطح مورد نیاز استقلال خیلی زیاد است فکر می کنم مدافع برزیلی در بازیسازی، کار تخربیب و ضربات سر موثر بود. اما در کل استقلال در بازیسازی، ضربات سر  در یک سوم دفاعی خود خیلی ضعیف بود. اکثر ضربه سرهای بازی را بازیکنان سپاهان در طول بازی زدند.

رسولی با اشاره به عملکرد دروازه‌بان جوان استقلال مقابل سپاهان گفت: با توجه به اینکه یک گل بد خورد و بدشانسی آورد اما یک دروازه بان جوان و شجاع است. دروازه بانی است که اگر به او میدان بدهند بتواند آینده خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز