خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: تاپایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم/ سرمربی تصمیم گیرنده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۸۹۲

بازیکن تیم پرسپولیس معتقد است که این تیم پیروزی مهمی را مقابل ذوب آهن کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن گفت: امیدوارم هرچه زودتر شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم. همانطور که قبلا هم گفتم فوتبال بدون هوادار روح ندارد. امیدوارم مسئولان شرایط را هرچه زودتر برای حضور هواداران در ورزشگاه آمده کنند.

او در خصوص پیروزی مهم پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: باتوجه به بازی های برگزار شده فکر می کنم ۳ امتیاز مهمی را کسب کردیم. تلاش بازیکنان در این بازی ستودنی بود. باید بگویم که این تیم لایق بهترین‌هاست.

او در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی گفت: آنطور که من دیدم توپ به دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرد و فکر می کنم باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد.

عالیشاه درباره لیست خروجی یحیی گل محمدی گفت: نعمتی و پاکدل از بازیکنانی بودند که برای این تیم تلاش بسیار زیادی کرده و هر زمانی که پیراهن پرسپولیس را می پوشیدند تمام تلاش خود را برای تیم انجام می دادند. از اینکه این دو بازیکن کنار ما نیستند ناراحتیم اما فوتبال حرفه‌ای است و سرمربی تصمیم می گیرد. امیدوارم این دو نفر در ادامه راهشان موفق باشند.

او در پایان گفت: تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم. ما به بازی های دیگر کاری نداریم. به بچه های تیم گفتم که باید به وظیفه خود عمل کنیم و مسیر خود را پیش ببریم. زمانی که به نحو احسن کار خود را انجام دهید نیازی نیست که به بازی‌های دیگر توجه کنید. بازی را ببر و به بازی‌های دیگر نگاه نکن. به امید خدا در آخر فصل کنار هواداران جشن می‌گیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز