خبرگزاری کار ایران

بوستانی: مسابقه ما ۹ امتیاز دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۶۰۱

مربی نفت مسجدسلیمان تاکید دارد مسابقه با مس کرمان تاثیر مستقیم در جایگاه پایان فصل دارد.

به گزارش ایلنا، کریم بوستانی در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان در شروع دور برگشت لیگ برتر عنوان کرد: بازی خیلی سخت و ۹ امتیازی برای هر دو تیم خواهد بود. مس کرمان را از هر نظر آنالیز کردیم و می‌دانیم تیم خوبی هستند ولی بازیکنان ما نیز شرایط مطلوبی دارند.

او ادامه داد: پس از تغییر کادر فنی نفت، یک ماه است بالای سر تیم هستیم و به همین دلیل خیلی از مسائل در تیم تغییر کرده است. بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی داریم و امیدوارم در مسابقه فردا نتیجه بگیریم و نمایش خوبی داشته باشیم.

مربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: هر دو تیم در جدول شرایط خوبی ندارند و به دنبال سه امتیاز هستند. ان‌شاالله بتوانیم برنده این مسابقه باشیم.

بوستانی اضافه کرد: چهار مسابقه بالای سر تیم بودیم که سه مسابقه را بیرون از خانه برگزار کردیم و در جام حذفی موفق به کسب پیروزی در زمین ملوان شدیم و همین مسئله روحیه بازیکنان نفت را بالا برد. فردا هم امیدوار هستیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط بهتری پیدا کنیم.  

وی در خصوص فعالیت نفت مسجدسلیمان در نقل و انتقالات ابراز کرد: در حال فعالیت هستیم و امیدواریم روز شنبه پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز شود تا بتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و با قدرت تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز