خبرگزاری کار ایران

آزمون:جای اشتباه نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۰۰

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از مشخص شدن رقابت های دور نخست انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از قرعه‌کشی afc در رقابت های دور نخست انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا، در خصوص هم‌گروهی ایران با تیم‌های مالدیو بنگلادش و میانمار گفت: جای اشتباه نداریم و باید برای صعود از سد هر سه تیم بگذریم. پیش‌بینی می‌کردیم که با شش تیمی که در سید اول قرار دارند همگروه شویم. تیمهای شرق آسیا سطح شان تقریبا یکی است و قطعاً بازی های راحتی نخواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: قبلاً با تیم میانمار بازی کرده و از این تیم شناخت خوبی داریم.همچنین از شیوه بازی تیم بنگلادش شناخت کامل داشته ودر رقابت های مقدماتی آسیا تیم ملی با این تیم بازی کرده است. از تیم مالدیو شناختی نداریم. باید تدارکات خوبی برای این مرحله از مسابقات داشته باشیم.

وی در ادامه گفت:فوتبال در حال رشد است و نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد ما حق هیچ اشتباهی نداریم و باید هر سه بازی خود را برده و به مرحله بعدی سود کنیم. از اسفندماه اردوهای تدارکاتی خود را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم برای ۱۴ فروردین با یک تیم کامل و خوب به مسابقات اعزام شویم.

آزمون در پایان گفت:درخواست بازی های دوستانه را به تیم های مختلف ارائه داده چون قبل از قرعه کشی نمیدانستیم با چه تیمی همگروه هستیم با تیم های اروپایی رایزنی کرده ایم که منتظر پاسخ آنها هستیم اما اکنون با مشخص شدن گروه خود می توانیم با یک تیمی که از شرق آسیا که در این رقابت‌ها حضور دارد بازی دوستانه داشته باشیم. تیم های تایلند و ویتنام بازی بسیار نزدیکی با تیم‌های مالدیو و میانمار دارند و میتوانیم با شبیه سازی پی به نکات ضعف و قوت تیم ببریم و با امادگی کامل به رقابت های دور نخست انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا اعزام شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز