خبرگزاری کار ایران

افتخار می‌کنم در تراکتور پیر شدم

کیانی:پنالتی های استقلال درست نبود / سر ما را بریدی آقای سرهنگ!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۲۹۱

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: در بازی استقلال سر تیم ما را بریدند.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی پس از شکست تراکتور در جام حذفی مقابل استقلال، اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی است. هفته قبل استقلال را برده بودیم. همه حاشیه ها را از قبل پیش بینی کرده بودیم. نمی خواهم در مورد داوری حرف بزنم ولی دو پنالتی گرفت که اصلا پنالتی نبود. نمی دانیم باید به چه کسی اعتراض کنیم.

وی افزود: این تیم خصوصی است و از جیب خودش هزینه می کند. جواب هواداران ما را چه کسی می دهد؟ باید داوری بگذارند که از هرجهت و صددرصد آماده باشد. می‌دانستند این بازی فینال جام حذفی است. به کادرفنی و بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. با تمام وجود جنگیدند ولی شرمنده هواداران شدیم. 

هافبک تراکتور در مورد درگیری‌های آخر بازی، گفت: طبیعی است. وقتی پنالتی را می‌زند و می‌گیرد، داور نباید تکرار می داد. اخباری روی خط بود. از این ناراحت بودیم. باز پنالتی گرفت، بچه های ما چیزی نگفتند. باز برگرداند. این ناراحت کننده است. تیم خصوصی هستیم و باید بیایند جواب هواداران ما را بدهند. ولی کسی هیچ چیزی نمی گوید.

کیانی در‌مورد اینکه داور به بازیکنان تراکتور اعلام کرده سرهنگ است، گفت: بله، می گفت من سرهنگ هستم. همه برای ما قابل احترام و عزیز هستند ولی جناب سرهنگ در زمین که نباید... سر ما را بریدید. سرهنگی‌اش مبارکش!

وی در مورد اینکه آیا نیمکت نشینی برایش سخت نیست، عنوان کرد: با تمام وجود تمرین می کنم. هر موقع هم بازی کنم آنچه مربی و هوادار می خواهد را انجام می دهم. موفقیت تراکتور برایم از همه چیز مهمتر است. هرکس بازی کند مهم نیست. مهم موفقیت تراکتور است. ان شالله در لیگ بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. 

کیانی در خصوص اینکه چشمی به کری خوانی تراکتوری ها بعد از برد هفته قبل اعتراض کرده، گفت: طبیعی است، وقتی بازی را برده باشید. هفته قبل صددرصد مستحق پیروزی بودیم. خیلی خوب بازی کردیم. در این بازی استقلال دو سه موقعیت خیلی خوب داشت اما در کل خیلی خوب بازی کردیم. به آن ها تبریک می گوییم ولی جناب سرهنگ کار خودش را کرد!

وی در مورد اینکه آیا با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی می کند، اظهار داشت: جوانی و زندگی ام را آنجا گذاشتم. هرچه دارم از این پیراهن است. افتخار می کنم در این تیم موهایم ریخت و پیر شدم. مانده‌ام که با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافطی کنم. تا جایی که در توانم باشد خدمتگزار هواداران و مردم تبریز هستم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز