خبرگزاری کار ایران

سرمربی ون پارس: امیدوارم فردا روز خوب پرسپولیس نباشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۰۴۴

سرمربی تیم ون پارس امیدوار است در بازی با پرسپولیس روز خوب این تیم نباشد تا تیمش با دست پر از زمین خارج شود.

به گزارش ایلنا، مجتبی توتونی، در نشست خبری پیش از بازی ون پارس مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فردا مهم‌ترین بازی تاریخ باشگاه ما در مقابل پرسپولیس خواهد بود. آن‌ها صدرنشین لیگ برتر و بهترین تیم ایران هستند. بازیکنان با کیفیت و بازیکنان سطح بالایی دارند. بازی بسیار مهم و سختی را داریم اما برای تقابل با پرسپولیس روی نقاط قوت و ضعف‌شان کار کردیم. برای این تیم احترام قائل هستیم اما بازیکنان ما سرشار از انگیزه هستند تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم تا مردم شهرمان را سربلند کنیم.

وی درباره فصل نقل و انتقالات و تغییرات احتمالی در این تیم گفت: برای نیم فصل دوم توانستیم سه بازیکن را به تیم‌مان اضافه کنیم. کرملاچعب، احمدی و تجلی به تیم ما اضافه شدند. یک دفاع مرکزی هم به تیم ما اضافه می‌شود و اگر بازیکنی پیدا کنیم که بتواند به تیم ما کمک کند، جذب خواهیم کرد. همه چیز عالی است و بازیکنان سرشار از انگیزه هستند. تمرینات ما باکیفیت دنبال می‌شود و امیدواریم در هفته‌های پیش‌رو این روند خوب را ادامه دهیم. تیم ما با باختن خداحافظی کرده است. امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی ون پارس عنوان کرد: تیم ما حقش است به آن جایگاه مد نظرمان برسیم. امیدوارم برای بازی فردا اتفاقات خوبی رقم بخورد چون فوتبال بازی لحظه‌هاست. امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و روز خوب پرسپولیس نباشد تا دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز