خبرگزاری کار ایران

دوری ۶ هفته‌ ای اللهیار صیادمنش از هال سیتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۲۷

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی به دلیل آسیب دیدگی ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ایلنا، اللهیار صیاد منش با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی سنگین، چند هفته قبل به میادین بازگشت و دو مسابقه برای هال سیتی انجام داد اما در دیدار دوم برابر ویگان در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس، مجدداً مصدوم شد و حالا مشخص شده است که به مدت ۴ تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

وب سایت hulldailymail در این خصوص نوشت: «اللهیار صیادمنش ۴ تا ۶ هفته آینده را از دست خواهد داد، زیرا اسکن‌ها میزان آسیب دیدگی همسترینگ او را در بازی با ویگان اتلتیک که با نتیجه ۴ بر ۱ به سود سیتی تمام شد را نشان داد.»

«لیام روسنیر» سرمربی تیم هال سیتی اذعان می‌کند که این خبر ضربه‌ای به سیتی و این بازیکن ۲۱ ساله وارد می‌کند، اما می‌گوید پیش‌بینی اولیه این بوده است که صیادمنش مدت زمان بیشتری از میادین دور باشد و بنابراین اوضاع الان آن‌قدرها هم بد نیست که قبلاً نگرانش بودند!

سرمربی هال سیتی گفت: این همان مصدومیت قبلی نیست، اما از همان همسترینگ است. بسته به اینکه چگونه با صیادمنش کار می‌کنیم، او ممکن است ۱ ماه تا ۶ هفته از میادین دور باشد که این یک ضربه واقعی است. در عین حال، این چیزها در فوتبال اتفاق می‌افتد و ما اکنون باید مطمئن شویم که او را مدیریت می‌کنیم.

روسنیر تاکید کرد: صادقانه بگویم، ما احساس می‌کردیم که مصدومیت می‌توانست خیلی بدتر باشد. ما روز جمعه نتایج آزمایش را دریافت کردیم و آن‌قدرها هم که تصور می‌شد بد نبودند، بنابراین با صیادمنش در وضعیت بسیار مثبتی هستیم. او بچه فوق العاده ای است و امیدوارم به زودی برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز