خبرگزاری کار ایران

درخواست جدید منچستریونایتد برای ستاره اتلتیکومادرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۳۰۴

ژائو فلیکس مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته اما سران اتلتیکومادرید پیشنهاد اولیه را رد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، با داغ شدن مذاکرات ژائو فلیکس، اتلتیکو مادرید خواهان مبلغ قرضی 9.5 میلیون پوندی و تعهد خرید 70.5 میلیون پوندی از منچستریونایتد است.

این مهاجم آزاد است واندا متروپولیتانو را ترک کند، زیرا از برنامه‌های دیگو سیمئونه به عنوان سرمربی خارج شده است. ملی پوش پرتغالی پس از انتقال بزرگ از بنفیکا، نتوانسته عملکرد درخشانی داشته باشد.

یونایتد در حال حاضر یکی از پیشتازان برای جذب اوست و اریک تن هاگ، سرمربی، علاقه مند به تقویت گزینه‌های تهاجمی تیم است. این سرمربی‌ هلندی در ماه نوامبر قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرد و او به جذب مهاجمان جدید فکر می‌کند.

آن‌‌ها پیگیری‌های خود را از طریق خورخه مندز، ایجنت افزایش داده‌اند که روز پنجشنبه با میگل آنخل گیل، مدیرعامل اتلتیکومادرید ملاقات کرد تا پیشنهاد اولیه یونایتد برای انتقال قرضی 3 میلیون پوندی و تعهدی برای پوشش دستمزد بازیکن ارائه کند.

سران اتلتیکومادرید این پیشنهاد را رد کرده‌اند و می‌خواهند تا اواسط این هفته پیشنهاد جدید یونایتد را بررسی کنند. گفته می‌شود که یونایتد گزینه اول فلیکس را در اختیار دارد و 48 ساعت به آن‌ها فرصت داده می‌شود تا با هر پیشنهادی که توسط باشگاه دیگری ارائه شود، مطابقت دهند.

آرسنال نیز علاقه خود را به این بازیکن پرتغالی حفظ کرده و مشتاق به جذب او در تابستان بود. اتلتیکو معتقد است مندس فردا مذاکرات بیشتری با توپچی‌ها خواهد داشت تا ببیند آیا آن‌ها موضع اولیه خود را ثابت می‌کنند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز