خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم سوپرلیگ یونان

شکست دور از انتظار آ.ا.ک آتن در حضور حاج صفی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۹۳۹

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک در جریان شکست تیمش مقابل جیانینا حضور کامل در زمین داشت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن درحالی‌که احسان حاج‌صفی را برای سومین بازی پیاپی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و میلاد محمدی را به دلیل مصدومیت در فهرست خود نمی‌دید، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه زوسیمادس مقابل تیم رده یازدهمی جیانینا قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که آخرین شکست خود را در هفته چهارم سوپر لیگ یونان مقابل پاناتینایکوس متحمل شده و پس از آن ۹ پیروزی و ۲ تساوی داشتند و در جام حذفی نیز دو مسابقه را با برد پشت سر گذاشته بودند، امشب نتوانستند به این روند ادامه بدهند و نتیجه را برابر جیانینا واگذار کردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن پس از چهار ماه شکست‌ناپذیری در رقابت‌های مختلف رسمی و دوستانه، در مسابقه امشب مقابل جیانینا با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا ۳۵ امتیازی و در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان بماند و فاصله هفت امتیازی با تیم صدرنشین پاناتینایکوس پیدا کند.

احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که در سه دیدار اخیرشان به میدان رفته بود، امشب هم حضور کامل مقابل جیانینا داشت و دهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در این فصل ۱۰ بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفته، پس از مصدومیت در آخرین مسابقه تیم ملی در جام جهانی مقابل آمریکا، برای چهارمین دیدار پیاپی باشگاهی نتوانست تیمش را برابر جیانینا همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز