خبرگزاری کار ایران

برای قهرمانی نباید فاصله ما با صدر بیشتر از این شود

مرفاوی: تیم ملی جوانان با باشگاه‌ها تعامل دارد اما.../ استقلال در هفته‌های اخیر شاداب نیست/ نمی‌توانم بگویم مهدی قایدی افت کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۵۸۴

سرمربی تیم ملی جوانان ایران می‌گوید در خصوص تعامل باشگاه‌ها و عدم تحویل دادن چند بازیکن به صحبت پرداخت.

صمد مرفاوی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی جوانان ایران اظهار داشت: یک هفته اردو بودیم و بچه هایی که می خواستیم دعوت کردیم. یکسری از بچه‌ها نیامدند. یعنی باشگاه‌هایشان به آنها اجازه ندادند که در اردوی تیم ملی شرکت کنند. شاید باشگاه‌ها به آنها نیاز داشتند. 

وی افزود: یکسری ها تیم‌هایشان بازی داشتند و اجازه گرفتند و رفتند. ما با باشگاه‌ها تعامل داشتیم و در این مدت تمرینات خودمان را انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره نشست مشترک با مهدی تاج رییس فدراسیون و میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان تصریح کرد: جلسه خیلی خوبی با آقای تاج داشتیم. یک ماه و نیم دیگر مسابقات شروع می شود و ایشان هم حمایت و  پشتیبانی کردند که به مسابقات برویم و موفق باشیم.

وی درباره آخرین برنامه تیم ملی جوانان گفت: در اردوی قبلی به عمان رفتیم و قرار است دو بازی دوستانه در اردن داشته باشیم. احتمالاً از 27 دی ماه به اردن می‌رویم و  29 بازی برگزاری می‌کنیم. 

مرفاوی در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد کمیته جوانان راضی است، گفت: در این مدت از  سوی کمیته جوانان حمایت شدیم و برنامه‌هایمان را به خوبی اجرا کردند. همین بازی‌هایی که به بلاروس و عمان رفتیم و با توجه به روابطی که در کمیته جوانان بود انجام دادیم. ما به عنوان سرمربی کارمان را مرحله به مرحله انجام دادیم.

وی درباره آخرین وضعیت در آستانه نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: استقلال الان شرایطش بد نیست. با توجه به تعطیلی که لیگ داشت و 3 هفته است شروع شده،بد نیست اما برای قهرمانی باید بهتر ظاهر شوند. باید قهرمانانه داخل زمین حاضر شوند که  در بازی‌ها برنده شوند.

سرمربی پیشین استقلال درباره اینکه مهاجمان این تیم در  14 بازی 2 گل  به ثمر رساندند، گفت: مهاجم که به تنهایی نمی تواند گل بزند. بلکه باید بر اساس کار تیمی گل بزند. واقعیت، الان شرایط تیمی استقلال ایده آل نیست. 

مرفاوی پیرامون اینکه آیا مهدی قایدی دوران افت خود را تجربه می‌کند، عنوان کرد: افت مهدی قایدی؟ من نمی توانم بگویم او افت کرده است. نوع بازی استقلال طوری است که بازیکنان به آن صورت شاداب نیستند علت را نمی‌دانم و امیدوارم درست شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این روند استقلال قهرمان می‌شود، گفت: برای قهرمانی هنوز زود است اما تیم زمان دارد و فاصله زیادی ندارد. اما نباید اجازه بدهد فاصله‌اش با صدر بیشتر از این شود.  پرسپولیس و گل‌گهر تیم خوبی هستند و استقلال برای قهرمانی باید شاداب‌تر و برای برد در زمین حاضر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز