خبرگزاری کار ایران

واکنش وینیسیوس به توهین نژادپرستانه طرفداران وایادولید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۸۲۸

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به رفتارهای نژادپرستانه پس از بازی با رئال وایادولید واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، وینیسیوس جونیور پیش از این ثابت کرده بود که بیشتر از توانایی خود در مورد توهین‌های نژادپرستانه صحبت می‌کند، اما پس از پیروزی رئال مادرید مقابل رئال وایادولید، او مجبور شد دوباره این کار را انجام دهد.

مهاجم برزیلی در طول مسابقه قربانی شعارهای نژادپرستانه شد، چیزی که توسط هواداران در حال تماشای تصاویر تلویزیون تلویزیونی مشاهده شد و به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره شد.

چندین اشیاء نیز به سمت او پرتاب شد، اما او حداقل یکی را برداشت و با ضربه پا به داخل جمعیت بازگرداند!

عصر شنبه، ستاره مادریدی در اینستاگرام به بیان نظر خود پرداخت. او گفت: "نژادپرست‌ها همچنان اجازه دارند در استادیوم‌ها بهترین باشگاه جهان را از نزدیک تماشا کنند و لالیگا همچنان هیچ کاری انجام نمی‌دهد... من همچنان سرم را بالا نگه می دارم و در حالی که پیروزی های خودم و رئال مادرید را جشن می گیرم، در نهایت همیشه تقصیر من است."

در اوایل فصل، هواداران اتلتیکو مادرید به ستاره مادریدی توهین نژادپرستانه کردند. لالیگا رسما هواداران اتلتیکو را محکوم کرد، در حالی که پلیس تشخیص داد که این سوء استفاده از سوی هواداران جرم محسوب نمی‌شود و به تحقیقات خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز