خبرگزاری کار ایران

تماسی که رونالدو منتظرش بود اما هرگز نیامد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۸۰۹

کریستیانو رونالدو پس از پایان جام جهانی قطر به تیم النصر عربستان سعودی پیوست.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو قرارداد پیوستن به النصر عربستان را امضا کرد. این باشگاه روز جمعه پس از سفر رئیس و مدیران به مادرید برای امضای قرارداد، جذب او را اعلام کرد.

دو طرف 40 روز مذاکره کردند و تنها چیزی که منتظر آن بودند، دیدار نهایی با رئیس النصر بود. اگرچه رونالدو در جام جهانی 2022 همه چیز را انکار کرد، اما آگاه بود که آینده‌اش در عربستان سعودی است.

در آن زمان رونالدو هیچ مزاحمتی نمی‌خواست، اما مذاکرات در حال پیشرفت بود و مهاجم از همه چیز آگاه بود. همه چیز از زمانی شروع شد که او مصاحبه‌ای با پیرس مورگان انجام داد که پایان دوران او به عنوان بازیکن منچستریونایتد را کلید زد.

ستاره پرتغالی از همان لحظه از پیشنهاد النصر خبر داشت و متوجه شد که پیوستن به فوتبال سطح بالای اروپا عملا غیرممکن است. این پیشنهاد و مذاکرات بعدی توسط ریکاردو رگوفه، فرد بسیار نزدیک به رونالدو انجام شد. خورخه مندس به عنوان ایجنت او هیچ دخالتی در انتقال به عربستان سعودی نداشت.

پس از خروج پرتغال از جام جهانی، رونالدو به مادرید بازگشت و حتی برای تمرین در زمین تمرین رئال مادرید در والدبباس اجازه خواست. در همین حال، او منتظر تماسی از سوی رئال مادرید بود که هرگز شکل نگرفت.

این معامله پس از آن انجام شد که النصر راهی برای چند بازیکن پیدا کرد، در حالی که قراردادها با سایر فوتبالیست‌ها به شکست انجامید و چندین توافق تجاری انجام شد تا رونالدو به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شود. مارکا اولین منبعی بود که در 25 نوامبر از پیشنهاد النصر به رونالدو خبر داد و روز جمعه رسماً قرارداد او اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز