خبرگزاری کار ایران

محکومیت شهرداری آستارا با شکایت میثاقیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۵۴

بهتاش میثاقیان شهرداری آستار را در کمیته تعیین وضعیت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت میرعلی سیدسلیمانی مقدم از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ 930 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 20 میلیون و 274 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 10 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت بهتاش میثاقیان از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت میلاد خدایی از باشگاه هوادار، کمیته وضیت با توجه به مصالحه و سازی طرفین قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

*با توجه به شکایت رحمان یزدانی از باشگاه اترک خراسان شمالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 560 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 12 میلیون و 208 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت سعید حیدری از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 960 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 42 میلیون و 750 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت بابا محمدی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 625 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 57 میلیون و 225 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز