خبرگزاری کار ایران

سیف الله پور: مسئولان تا الان از نساجی حمایت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۶۲۲

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره دیدار برابر تراکتور صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایزد سیف‌الله‌پور پس از این دیدار در گفت‌وگویی با خبرنگاران عنوان کرد: به مردم فوتبال فهم و باشعور استان مازندران تبریک می‌گویم که نبودند اما دل‌شان همراه ما بود. بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و باید از سرمربی خوب تیمم تشکر کنم که انقدر خوب تیمم را هدایت کرده و الان می‌بینیم که تیم در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.

وی افزود: یک بازی به پایان نیم فصل باقی مانده و با زحماتی که سرمربی محترم، سرپرست، کادرفنی، گروه رسانه، تدارکات و پشتیبانی کشیدند، ما بیست امتیازی شدیم و برای اولین بار این تیم توانسته در لیگ برتر چنین امتیازی را بگیرد. کار بسیار بزرگی انجام شده و باید از جناب آقای حدادیان تشکر کنم که با این میزان مشغله که کشور درگیر آن است و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر صنعت و اقتصاد کشور شده اما تیم را به نحو شایسته‌ای هدایت می‌کنند.

سیف‌الله‌پور سپس خطاب به خبرنگاران گفت: این برد را به تک تک شما تقدیم می‌کنم که همیشه در سرما و گرما یار و یاور تیم نساجی بودید. به هر حال امتیاز، امتیاز خوبی است و می‌توانیم بهتر از اینها هم باشیم اما بارها این‌ جمله را گفته‌ام و باز هم می‌گویم، به شرط اینکه مسئولان حمایت کنند؛ مسئولانی که متاسفانه تا الان حمایت نکرده‌اند. امروز که برده‌ایم صحبت می‌کنم؛ دیدید که ده روز چه فشاری آوردیم که چمن این ورزشگاه رنگ و لعاب گرفت. خدا را شکر وضعیت به گونه‌ای شده که مردم خوشحال هستند. همین که امروز مردم مازندران خوشحال هستند، برای من کفایت می‌کند.

مدیرعامل نساجی در خصوص بدون تماشاگر بودن این بازی گفت: هفته قبل در بازی با صنعت نفت قرار بود که بازی با هوادار برگزار شود و شد ولی در این بازی یک ایراداتی را از ورزشگاه گرفتند؛ شورای تامین استان و فرماندار محترم قائمشهر همه آمادگی داشتند که بازی با تماشاگر برگزار شود اما ایراداتی که سازمان لیگ از ورزشگاه گرفته، باعث شد که امروز بازی بدون تماشاگر باشد. اگر این روند ادامه داشته باشند و در نیم فصل دوم بازی‌ها با حضور هوادار برگزار شود، ما شاهد حضور هواداران خوب، فهیم و خونگرم مازندرانی نخواهیم بود؛ باید این خبر تلخ را از همینجا بدهم که اگر وضعیت ورزشگاه به همین منوال پیش برود و در همین نیم فصل، به ورزشگاه نرسند، در نیم فصل دوم هم تماشاگران مازندرانی نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند.

وی در پاسخ به اینکه آیا ورزشگاه در اختیار نساجی قرار نگرفته است، عنوان کرد: متاسفانه هر هفته دوستان اعلام می‌کنند که ورزشگاه را ۴۴ ساله و ۳۵ ساله و ۴۵ ساله در اختیار نساجی قرار دادیم اما هیچ اتفاقی نیفتاده و دوستان فقط با کلمات بازی می‌کنند. با وجود اینکه ورزشگاه در اختیار ما نیست اما باشگاه نساجی هزینه ورزشگاه را می‌دهد چون اگر این کار را نمی‌کردیم، چمن رو به نابودی بود.

سیف‌الله‌پور در پاسخ به اینکه آیا هواداران در بازی با پرسپولیس حضور خواهند داشت گفت: این بازی در تهران است و اگر سازمان لیگ اجازه حضور تماشاگران را بدهد، قطعا از ظرفیت‌های خودمان برای بازی استفاده خواهیم‌ کرد. این بازی هم تفاوتی با سایر بازی‌ها ندارد و سه امتیاز است. با یک کادر خوب و فهیم، برای بازی با پرسپولیس می‌روم. اغلب بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال خوب درآمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز