خبرگزاری کار ایران

سکوت امباپه برابر توهین دروازه‌‌بان آرژانتین شکست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۹۳۹

کیلیان امباپه از طعنه های "بیهوده" امیلیانو مارتینز در جام جهانی ناراحت نشده است.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه در پاسخ به سوالی درباره طعنه‌های دروازه بان آرژانتین پس از فینال جام جهانی 2022، گفته که "انرژی خود را برای چنین چیزهای بیهوده‌ای هدر نخواهد داد."

آرژانتین پس از تساوی هیجان انگیز 3-3 که در آن امباپه 24 ساله هت تریک کرد، فرانسه را در ضربات پنالتی شکست داد و قهرمان جام جهانی شد.

پس از پایان بازی، امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین، در رختکن، برای کنایه به ناکامی امباپه یک دقیقه سکوت درخواست کرد. او بعداً با عروسکی که این بازیکن را به تصویر می‌کشید در جشن خیابانی شرکت کرد!

امباپه پس از به ثمر رساندن گل پیروزی دیرهنگام پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ به RMC Sport گفت: "جشن ها مشکل من نیستند. انرژی‌ام را برای چنین چیزهای بیهوده‌ای هدر نمی‌دهم."

امباپه افزود که نتیجه و پیامدهای بعدی هیچ مشکلی بین او و لیونل مسی، هم تیمی‌اش در پاری سن ژرمن ایجاد نکرده، زیرا او می‌خواهد "یک ورزشکار خوب" باشد.

او گفت: "بعد از بازی با مسی صحبت کردم و به او تبریک گفتم. به نظرم این نتیجه یک عمر تلاش برای او بود اما من شکست خوردم، بنابراین شما باید همیشه یک ورزشکار خوب باشید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز