خبرگزاری کار ایران

نصاری: حردانی باید اخراج می‌شد/ رمضانی قبل پنالتی تعادلش را از دست داده بود/ کمترین حق ما مساوی مقابل استقلال بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۵۸

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که داور مسابقه این تیم مقابل استقلال، روی دو صحنه حساس، مرتکب اشتباه تاثیرگذار شده است.

حکیم نصاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست صنعت نفت مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما بعد از تغییر سرمربی انگیزه زیادی داشت و تغییرات زیادی کرده است. هفته گذشته نساجی را در خانه خودش با نتیجه 2 بر صفر شکست دادیم و این هفته هم آمده بودیم مقابل استقلال کار بزرگی بکنیم. اما متاسفانه بعضی تصمیمات این اجازه را به تیم ما نداد. 

وی افزود: حضور جوانان جدید در ترکیب صنعت نفت آبادان که بسیار پر استعداد هستند توانست روند تیم را تغییر بدهد. تیم ما سنگ تمام گذاشت و انصافاً کمترین حق ما مساوی مقابل استقلال بود. تیم ما از نظر مالی اصلاً قابل مقایسته با استقلال نیست اما شاهد بودید که چطوری همه جانبه مقابل آنها ظاهر شدیم. حتی مربی استقلال در نشست خبری بعد بازی گفت که بازیکنان صنعت نفت خودشان این باور را پذیرفته بودند که باید مقابل استقلال چکار کنند. در واقع ما برای برد به زمین آمده بودیم تا دل هواداران شاد شود. در زمین مسابقه هم همینطور ظاهر شدیم.

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان درخصوص صحنه خطا صالح حردانی که با اعتراض بازیکنان صنعت نفت همراه شد، تصریح کرد: تیم ما در آن ضد حمله صاحب موقعیت بسیار خطرناکی می‌شد و حردانی نفر آخر بود. آن خطا انصافاً کارت قرمز داشت و اگر بازیکنان ما عبور می کردند 3 بر یک مقابل دروازه استقلال در موقعیت تک به تک قرار می‌گرفتند.

نصاری درباره واکنش‌هایش پس از اعلام پنالتی توسط بیژن حیدری داور مسابقه گفت: وقتی شما 85 دقیقه حریف را در فشار قرار دادید آنوقت دقیقه 86 برای رقیب پنالتی می‌گیرند کار تیم شما تمام می‌شود. بازیکن ما خطایی روی آرمان رمضانی انجام نداد، اگر فیلم صحنه پنالتی را مرور کنید، کاملاً مشخص است که مهاجم استقلال تعادلش را نصفه و نیمه از دست داده و او با مدافع ما برخورد کرده است. در چنین شرایطی وقتی پنالتی اعلام شد بازیکنان ناراحت شدند. به هر حال ما تیم شهرستانی هستیم و عشق مردم آبادان همین تیم است. اعلام پنالتی اینچینی در خانه ما باعث ناراحتی اعضای تیم و هدر رفت زحمات‌مان شد. از مسئولان داوری فوتبال کشور خواهشمندم حداقل چند بار این صحنه را مرور کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز