خبرگزاری کار ایران

حجت کریمی: می‌خواستیم از طریق مهمانی جواب لوکادیا را بدهیم/ قهرمانی نیم فصل مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۵۲۰

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص جدایی مهاجم پرسپولیس واکنش نشان داد.

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با ایلنا درباره مراسم این باشگاه برای خارجی‌های استقلال اظهار داشت: پس از آن‎که مهاجم خارجی پرسپولیس اعلام کرد زندگی در ایران سخت است و شرایط برای او و خانواده اش مهیا نبوده این تصمیم از سوی آقای فتح‌الله‌زاده گرفته شد که با برپایی یک مهمانی به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی خلاف این موضوع را اثبات کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای قصد دارند کشورمان را در این روزها بد جلوه بدهند اما خوشبختانه با حضور همه بازیکنان خارجی و اعضای کادر فنی که اتفاقاً همه آنها با خانواده هایشان در این مهمانی حضور داشتند خلاف این موضوع ثابت شد که نه تنها کشورمان صد سال از دنیا عقب نیست بلکه از همه امکانات برخوردار است. ما می خواستیم از این طریق جواب لوکادیا را بدهیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص دیدار مقابل صنعت نفت تصریح کرد: نفت یک حریف قابل احترام است و شرایط خوبی دارد اما به دنبال این هستیم که در این دیدار 3 امتیاز را کسب کنیم و به صدر جدول نزدیک تر شویم.

کریمی در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند، افزود: اگر استقلال در دیدار امروز مقابل نفت به پیروزی برسد شاید به عنوان قهرمانی نیم فصل برسد البته که این عنوان در نیم فصل مهم نیست و استقلال باید در پایان فصل عنوان فصل گذشته را دوباره تکرار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز