خبرگزاری کار ایران

مهاجری: هرکسی را می‌خواهید بیاورید کار کند، گردن ما از مو باریک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۹۵۱

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیروزی فولاد را به بنی‌تمیم، مدیرکل تربیت بدنی تبریک می‌گویم.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از پایان دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم به باشگاه فولاد برد را تبریک بگویم، باید به مدیرکل ورزش و جوانان استان تبریک بگویم. بابت تعهدی که به این تیم دارند و انجام ندادند، یعنی متاسفانه الان نمی‌گویم، بارها گفته‌ام. مسیری که ما می‌رویم، مسیر خوبی نیست. این روزها را می‌شد پیش‌بینی کرد. روز اول که تیم را بستیم تمام مشکلات شهر را می‌دانستم. فقط بحثی که به ما قول دادند، بحث مالی بود. به ما گفتند بحث مشکلات مالی نخواهید داشت الان شما نگاه کنید! حدودا 2 هفته پیش  بازیکنان را رساندیم به 30 درصد، قبل از بازی گفتم بین 5 تا 10 درصد به شما پرداخت می‌کنیم، پول که هست اما چرا پرداخت نمی‌شود؟بازیکن ذهنش درگیر می‌شود بارها گفته‌ام مسائل مالی باعث می‌شود که حاشیه به تیم رخنه کند. پول که ما داریم آقای بنی‌تمیم، اگر نمیخواهی بدهی چرا قبول می‌کنی؟ چرا قبول مسئولیتی می‌کنی؟ اگر گرفته‌ای چرا پرداخت نمی‌کنی؟

وی افزود: چقدر باید بیاییم، صحبت کنیم، پیگیر باشیم، درب اتاق شما بیاییم، جواب ندهید!؟ من بارها گفته‌ام این پول، حق این مردم  شهرو بازیکنان است. این بحث عمده ما است. کسی اصلاً توجه نمی‌کند که این تیم چطور گذران می‌کند. نمی‌خواهم بگویم زور یک استان ... یعنی این طور تصمیم می‌گیرند که پول را گروگان بگیرند و ندهند؟ الان راحت شدید؟

مهاجری در ادامه خاطر نشان کرد: بحث ساختار ما برمی‌گردد به باشگاه، لیگ کی تعطیل شد؟ امروز ساعت 12 ظهر به ما گفته‌اند حسین شنانی 4 کارته شده است! ما بازی تدارکاتی گرفته‌ایم، کار کرده‌ایم، حسین شنانی را نداریم. فولاد امروز ما را نبرد، با تمام احترامی که به این تیم قائل هستم، اشتباهات بچه‌گانه بازیکنان ما باعث گل خوردن شد. به نظرم همه جوره ما را می‌زنند، ما را گذاشته‌اند گوشه رینگ، من کادر تنها چقدر زور دارم؟ این مشکلات ما را چه کسی مرتفع کند واقعا خودم مانده‌ام، اشتباهات فردی ما را اذیت می‌کند. اگر بحث فنی ببازیم شهامت دارم بگویم اشتباه از من بوده است. ما گفتیم یک بازیکن دفاع وسط بگیریم، وقتی باشگاه شرایط جذب بازیکن ندارد، می‌شود همین که می‌بینیم. ما نفر نداریم با زور باید با این بازیکنان بازی کنیم. متاسفانه اشتباهات فردی چیزی نیست که خودتان دیدید.

مهاجری در ادامه صحبت های خود گفت: همه چیز را از ما می‌گیرند، تمرکز را می‌گیرند. حس برنده شدن را می‌گیرند. اگر جایی هم فشار می‌آورند ما برویم، اشکالی ندارد، ما می‌رویم. بیایید صحبت کنیم، هرکسی را می‌خواهید بیاورید کار کند، گردن ما از مو باریک تر است.

وی در ادامه افزود: اعتبار خودمان زیر سوال می‌رود. من در زندگی ورزشی‌ام اصلا این روزها را تجربه نکرده بودم. هیچ وقت تیم در این جایگاه نبوده است. تیم را در این جایگاه تحویل گرفتم که نجات دادم و نگه داشتم. ماشین سازی و مسجد سلیمان رزومه من است. هیچ وقت تیم من در جایگاه 15 و 16 نبوده است. 7 و 8 و 9 و 10 و 11 بوده است. بارها گفته‌ام همه باید پای کار بیاییند. شاید چند نفر تلاش می‌کنند مشکلات حل شود اما یک سری ها هم تلاش میکنند مشکلات حل نشود. به چه دلیل نمیدانم!

مهاجری در ادامه گفت: این تیم با کمترین بودجه بسته شده است. ای کاش حداقل با همان امکانات اولیه را داشتیم. 3 میلیارد بدهند 5 درصد بچه‌های ما می‌شود و همین پول است نمی‌دهند. بازیکن با چه انگیزه‌ای بازی کند؟ من می‌گویم امروز 4 گل خوردیم و همه روی اشتباهات بازیکنان گل خوردیم. تمام این به تمرکز بچه‌ها برمی‌گردد. من می‌گویم که اگر بازیکن میخواهد مسابقه دهد باید تمرکز داشته باشد. چرا کسی نمی‌گوید پولی که به حساب آمده است را حداقل‌هایش را بدهید؟

وی در واکنش به این سوال که شما می‌گویید برای ما حاشیه درست می‌کنند، چه کسانی حاشیه‌ساز هستند؟ گفت: درون باشگاه و بیرون باشگاه! من نمیتوانم اسم ببرم. شما میخواهید از دهن من حرف بکشید. من مشکلات را می‌گویم فرار نمی‌کنم. هفته ششم پیشنهاد داشتم می‌رفتم، اما ایستادم و کارم را کردم، اما می‌گویم همه جوره ما را می‌زنند. نمی‌توانم اسم بیاورم. من همه چیز را گفتم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: من اگر خودم را نمی‌شناختم، این مسئولیت را قبول نمی‌کردم اما باید کمک شود. چه کسی باید کمک کند؟ اگر با رفتن من پول می‌دهید، من می‌روم تا پول بیایید و مشکلات حل شود. ما قبل از این با باشگاه صحبت کردیم. روزی که میخواهم تمرین را شروع کنم. در مورد ادامه و قطع همکاری صحبت کردیم. اول گفتم پرداختی ها و بعد از آن جذب دو بازیکن را میخواهم. آنها هم قول دادند انجام شود. اما هیچ کدام انجام نشد. شما بروید با بازیکنان حرف بزنید. کاش یک تیم می آمد امروز ما را می چلاند، من می‌گفتم اشکالی فنی دارم اما کدام گل ما امروز فنی بود؟ کدام گل روی فشار تاکتیکمی تیم مقابل خوردیم؟

وی در پایان گفت: من می گویم از روزی که آمدم سری جدید تمرین را شروع کنم، تزریق مالی و اضافه کردن 2 بازیکن قولی بود که از آنها گرفتم اما هیچ کدام انجام نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز