خبرگزاری کار ایران

مطهری: با این باخت خجالت‌زده شدم/ مقصر شکست هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۸۹۰

سرمربی تیم فوتبال نساجی با قبول مسئولیت شکست مقابل صنعت نفت آبادان، خود را خجالت‌زده دانست.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری بعد از شکست نساجی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: دیروز در کنفرانس خبری گفتم که نگاه ما نباید به جدول باشد. در کل هفته به بازیکنانم گفتم که توجه نکنید صنعت نفت در انتهای جدول است اما مثمرثمر واقع نشد. به آن ها گفتم نگاه جدولی ندارم. واقعا با این بازی خجالت زده هستیم. صنعت نفت دو، سه موقعیت داشت که استفاده کرد. امروز واقعا خجالت زده هستم و می‌توانم همین را بگویم.  

وی درباره میل کم تیمش به بازی رو به جلو در این دیدار گفت: کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که مدل بازی فوتبال تیمم اینطور نیست. برای خودم هم جای تعجب داشت. تیم ما در اوج آمادگی بود. ما یک اردوی خوب داشتیم و فوق ‌العاده بودیم. در تمرینات و بازی دوستانه خوب بودیم. واقعا باید فیلم بازی امروز را با دقت ببینم. میل خواستن را امروز ندیدم. بارها به بازیکنانم گفتم که رو به جلو بازی کنید. مقصر باخت امروز بنده هستم و باید پاسخگو باشم.  

سرمربی نساجی درباره اعتراض شدید به داوران این دیدار اظهار کرد: بحث من اصلا حث داوری نیست که روی نتیجه تاثیر بگذارد. مدل داوری جوری است که تیم شما را عصبی می‌کند. مدل سوت‌های داور کیفیت بازیکنان من را پایین آورد. یک جاهایی مشخص بود که اوت به نفع ما بود، اما به نفع حریف سوت می‌زد. یک جایی صابر حردانی با حریف تک به تک شده بود اما داور اشتباه سوت زد. نساجی جزو شش تیم بزرگ ایران است. نساجی تیم بزرگی است و باید داور بزرگ برای بازی‌هایش انتخاب کنند. روزی که فغانی به اینجا آمد، ما که اعتراضی نداشتیم. اگر قضاوت منطقی و عادلانه باشد، ما که اعتراض نمی‌کنیم. به داور گفتم ببین چه کار کردی که من که اهل اعتراض نیستم، به قضاوت شما اعتراض دارم. در نهایت می‌خواهم بگویم داوران محترم را مقصر باخت نمی‌دانم. قضاوت داوران خوب نبود. روی گل دومی هم که خوردیم، مهرداد عبدی، بازی نساجی را زمین زدند اما داور به نفع صنعت نفت آبادان خطا گرفت.  

مطهری درباره افت کیفیت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: گروه ما واقعا اینجا زحمت می‌کشند. این زمینی نیست که باید با توجه به بودجه و هزینه‌ای که انجام شده است، باید درست می‌شد. الان انتظارم را برآورده می‌کند اما این زمین در حد هزینه‌های انجام شده نیست. احساسم این است که این زمین عمر طولانی نخواهد داشت.  

سرمربی نساجی در واکنش به اینکه زمین چمن ورزشگاه وطنی هیچ وقت سبز نیست گفت: باید به صورت تخصصی به زمین چمن رسیدگی کرد. زمین چمن فوتبال که فضای سبز نیست. فکر می‌کنند اینجا هم فضای سبز است. نگاه فضای سبزی دارند و این نگاه حرفه‌ای نیست.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز