خبرگزاری کار ایران

ماجرای کودتای رونالدو و 9 ستاره پرتغالی علیه سانتوس!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۶۹۴

کریستیانو رونالدو همراه 9 بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال از برکناری فرناندو سانتوس ناراحت نیستند.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی میل، کریستیانو رونالدو رهبری گروهی متشکل از 9 بازیکن پرتغال را برعهده دارد که پس از برکناری فرناندو سانتوس، سرمربی تیم، پس از خروج ناامیدکننده آن‌ها از جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی، سکوت کردند.

سانتوس روز پنجشنبه پس از شکست 1-0 مقابل تیم آفریقایی یک تورنمنت پر تنش تحت سیطره رونالدو، که با مربی خود در قطر همراه نبود، از سمتش کنار رفت. رونالدو در بازی با مراکش و سوئیس نیمکت نشین بود.

اکنون رسانه‌های پرتغالی رکورد و آبولا شکاف بین اعضای تیم را تایید کرده‌اند - با وجود اینکه 9 ستاره پس از اخراج سانتوس، علیرغم اینکه این تیم را به افتخار یورو 2016 رساندند - و همچنین لیگ ملت‌ها 2018-2019، هیچ واکنشی نشان ندادند.

سایر بازیکنانی که رونالدو را در این سکوت دنبال کرده‌اند عبارتند از: دیوگو کاستا، خوزه سا، دیوگو دالوت، آنتونیو سیلوا، ژائو پالهینیا، روبن نوس، ریکاردو هورتا و رافائل لیائو.

پس از اینکه رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند کانسلو با سانتوس به مشکل برخورده و پس از حذف شدن در بازی یک هشتم نهایی مقابل سوئیس به نفع دیوگو دالوت، مشخص شد که مشکلاتی وجود دارد.

این تنها چند روز پس از آن اتفاق می‌افتاد که جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو، از سانتوس به دلیل اتخاذ "تصمیم اشتباه" برای نیمکت نشینی او مقابل مراکشی ها انتقاد کرده بود.

او در اینستاگرام نوشت: "امروز دوست و مربی شما تصمیم اشتباهی گرفتند. آن دوستی که برایش این اندازه تحسین و احترام داری. همان کسی که با وارد کردن شما به بازی، دید که چگونه همه چیز تغییر کرد، اما دیگر خیلی دیر شده بود. شما نمی‌توانید بهترین بازیکن جهان، قدرتمندترین سلاح او را دست کم بگیرید. و همچنین نمی توانید از کسی حمایت کنید که لیاقتش را ندارد. زندگی به ما درس می‌دهد. امروز ما نباخته‌ایم، آموخته‌ایم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز