خبرگزاری کار ایران

حاجی زاده: با ادامه حمایت‌ها می‌توانیم راهی جام جهانی شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۱۲۰

عضو تیم ملی فوتبال جوانان ایران با اشاره به اردوی عمان گفت: تمام این مراحل برای آماده سازی قدرتمند در جام ملت های آسیا و هدف نهایی است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اردوی یک هفته ای خود در عمان توانسته است دو بازی تدارکاتی مقابل همتای میزبانش را با پیروزی پشت سر بگذارد.

حسین حاجی زاده زننده تک گل دیدار نخست تدارکاتی درباره کیفیت اردوی عمان گفت: تیم خیلی خوبی شکل گرفته است و می توانیم با تمام توان برای موفقیت در جام ملت های آسیا برنامه ریزی داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران تاکید کرد: خوشحالم توانستم بخشی از دستورات کادر فنی را انجام دهم. با تمام توان برای موفقیت در کنار سایر اعضای تیم ملی جوانان تلاش می کنم و امیدوار هستم بتوانم در ادامه نیز موفق ظاهر شوم.

وی در خصوص آماده سازی این تیم تاکید کرد: از فدراسیون فوتبال و شخص آقای ماجدی باید تشکر کرد که اردوهای مناسبی را برای تیم جوانان ترتیب داده اند‌. کادر فنی هم با همه تلاش خود در حال آماده سازی تیم است که این روند می تواند ما را به هدفمان که راهیابی به جام جهانی است نزدیک کند.

حاجی زاده با اشاره به بازی های ایران در جام ملت های آسیا که اسفندماه در ازبکستان برگزار می شود، یادآور شد: هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. عمان ما را با قطر آشنا کرد و باید برای بازی با ویتنام و استرالیا به آمادگی خاص خود برسیم. قطعا با ادامه حمایت ها می توانیم رنگ جام جهانی جوانان را ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز