خبرگزاری کار ایران

مودریچ: برای متوقف کردن مسی با مشکل مواجه‌ایم اما آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۹۰

بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی امشب به مصاف آرژانتین خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، لوکا مودریچ مطمئن است که کرواسی برای مهار لیونل مسی در نیمه نهایی جام جهانی 2022 برابر آرژانتین آماده می‌شود.

هافبک رئال مادرید اعتراف کرد که خط دفاعی آن‌ها برای متوقف کردن ستاره پاری سن ژرمن پیش از دوئل که در ورزشگاه لوسیل قطر برگزار می‌شود، مشکل خواهد داشت.

مودریچ به RTVE گفت: "آرژانتین تیم بزرگی است. من فقط مشتاق بازی مقابل یک بازیکن نیستم. البته، لئو مسی یک [بازیکن] بسیار بزرگ است، بهترین بازیکن آن‌ها، و ما برای متوقف کردن او مشکلات زیادی خواهیم داشت، اما ما آماده‌ایم و این کار را انجام خواهیم داد. همه چیز را خواهیم داد.

ما سعی می‌کنیم بهترین بازی زندگی خود را در مسابقات انجام دهیم. امیدوارم برای رسیدن به فینال کافی باشد. از آنجایی که ما کشور کوچکی هستیم، هیچ کس ما را به حساب نمی‌آورد، اما مشکلی نداریم که دیگران مورد علاقه باشند و ما در سایه باشیم. این چیزی از خارج است، [چیزی] که ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم. ما فقط می‌توانیم حداکثر رقابت کنیم و همه چیز را بدهیم، که نقطه قوت ماست.

قبل از اینکه برای جام جهانی بروم، در رختکن در مورد آن صحبت کردیم و من گفتم مراقب کرواسی باشید. من یک تیم بسیار خوب، بالغ، با بازیکنان جوانی دیدم که کیفیت و انرژی جدیدی به ارمغان آورده‌اند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز