خبرگزاری کار ایران

کارگری رییس کمیته ملی پارالمیپک شد/ نایب رییس خسروی وفا معاون وزیر را کنار زد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۵۶۳

مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک از صبح امروز در کمیته ملی پارالمپیک آغاز و غفور کارگری برای 4 سال به عنوان رئیس انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با حضور سیدحمید سجادی، محمود خسروی وفا و اعضای مجمع در محل کمیته ملی پارالمپیک  و از ساعت 9:30 در تالار کمیته ملی پارالمپیک آغاز شد. این در حالی که در دو دهه گذشته خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی پارالمپیک فعالیت می‌کرد و انتخاباتی در این خصوص نداشتیم.

کارگری رییس کمیته ملی پارالمیپک شد/ نایب رییس خسروی وفا معاون وزیر را کنار زد!

در این دوره از انتخابات برای تعیین پست‌های ریاست، نواب رئیس، اعضای هیات اجرایی، خزانه‌دار و بازرس با حضور اعضای مجمع انجام می‌شود که اسامی نامزدها به شرح زیر است:

نامزدهای ریاست: سید محمد شروین اسبقیان – سید محمد پولادگر- محمدرضا مظلومی- غفور کارگری- جلیل کوهپایه زاده  

نامزدهای نائب رئیسی آقایان: سید محمد پولادگر- غفور کارگری – هادی رضایی 

نامزدهای نائب رئیسی بانوان: رقیه الله کرمی – مژگان نصیری – فریبا محمدی – مریم شکوهی- سیما لیموچی- مریم کاظمی‌پور

نامزدهای بازرس: علی کشفیا – سید قاسم قاسمی - امیر ماندگار فرد

نامزدهای خزانه داری: نعیمه نعیمی – مهدی گودرزی – محمد تقی نامی 

نامزهای هیات اجرایی: علی کشفیا – سید قاسم قاسمی- رقیه الله کرمی – الهه شیعه- محمدرضا مظلومی – مژگان نصیری – سید محمد کاظم واعظ موسوی- فریبا محمدی- امیر ماندگار فرد – مریم شکوهی – مریم کاظمی پور – هادی رضایی – عباس نظریان – جلیل کوهپایه زاده – سیما لیموچی – سید محمد شروین اسبقیان

پیش از رای گیری محمد تابع دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: اعضای مجمع براساس اساسنامه ۵۳ نفر هستند که با عدم حضور سینا کلهر، مرتضی نجفی و قاسم قاسمی تنها ۵۰ نفر اعضای حاضر در مجمع حق رای دارند.

وی افزود: فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می شوند باید نماینده‌ای از سوی هیات رئیسه فدراسیون به ما معرفی می کردند که فدراسیون دوچرخه سواری و بدمینتون این تاییدیه را ارسال کردند و تنها از بین فدراسیونها، سوارکاری به دلیل تغییراتی که داشته و سرپرست جدید برای این فدراسیون انتخاب شده است و با توجه به این که هیات رئیسه این فدراسیون هنوز آغاز به کار نکرده، در صورت تایید اعضای مجمع در انتخابات حق رای خواهد داشت‌.

*روند رای‌گیری

بعد رای گیری از اعضای حاضر در مجمع، «غفور کارگری» با 39 رای به عنوان رئیس کمیته انتخاب شد. «کوهپایه زاده» نیز ۱۰ رای را به خود اختصاص داد و یک رای هم که به اسم خسروی وفا نوشته شده بود، باطل اعلام شد.

هادی رضایی، رقیه الله کرمی، مریم شکوهی، مژگان نصیری از انتخابات نائب رئیسی انصراف دادند.

*کارگری کیست؟

کارگری پیش از این نایب رئیس پارالمپیک بود که با کناره‌گیری محمود خسروی‌وفا پس از دو دهه حضور در ورزش جانبازان و کمیته پارالمپیک، کارگری عهده‌دار این سمت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز