خبرگزاری کار ایران

همدانی: تیم ملی با تغییر کی‌روش پوست اندازی کند/ مسائل اقتصادی فوتبال، فینال آرژانتین و پرتغال را می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۲۹۹

پیشکسوت فوتبال می‌گوید انتخاب کارلوس کی روش برای جام جهانی قطر از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اشتباه بود.

ستار همدانی در گفتگو با ایلنا، پیرامون نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022، اظهار داشت: نتایج تیم ملی قاعدتاً نتایج خوبی نبود. نه خود مسئولین نه خود مردم بابت این نتایج راضی نبودند. در بازی با انگلیس، با توجه به حواشی که پیش آمد ماه‌های گذشته داشتیم مزید بر علت شد که تمرکز نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اما در بازی با ولز به ما کمی شوک وارد شد و بعد از تعداد گل‌هایی که مقابل انگلیس دریافت کردیم. انسجام تیمی ما بهتر شد  و برای پیروزی مقابل ولز در زمین حاضر شدیم.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: در بازی آمریکا نباید بازنده می شدیم. حداقل می‌‎توانستیم از گروه صعود کنیم. 

همدانی درباره اینکه قبل از برکناری اسکوچیچ هشدار لازم را داده بود، اظهار داشت:  هفت یا هشت ماه قبل در مناظره‌ای که با مدیر روابط عمومی فدراسیون داشتم، گفتم شما تکلیف را روشن کنید که آیا اسکوچیچ به کارش ادامه می دهد یا خیر؟ اگر می ماند باید همه از او حمایت کنیم تا تیم ملی موفق شود در غیر این صورت شرایط طور دیگری باشد. آن زمان ما مشکلات را احساس می کردیم و می دانستیم در هیات رییسه همدلی وجود نداشت.

وی درباره انتخاب کی روش گفت: حضور هشت ساله کی روش اینها را مجاب کرد که او را انتخاب کنند. در آن مقطع که اسکوچیچ برکنار شد مربی که بتواند تیم را مدیریت کند و به فوتبال ایران شناخت داشته باشد، کی روش بود. بنابراین انتخاب سرمربی پرتغالی در آن مقطع خیلی بد نبود.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت فعلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در حال حاضر  فکر می کنم که نیازمند تغییرات در تیم ملی هستیم حتی تغییر بازیکن. مسن ترین تیم  جام بودیم. باید با جوانگرایی و پوست اندازی کنیم تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم.

همدانی در پاسخ به این سوال که کدام تیم‌ها فینالیست می شوند و شانس کسب عنوان قهرمانی هستند، گفت: به هر حال فوتبال یک صنعت درآمدزا است و بحث اقتصادی هم در آن تاثیر دارد. از آنجایی که رونالدو و مسی آخرین سال‌های فوتبال خود را تجربه می کنند و برای اینکه شرکت‌های بزرگ هم درگیر فاز درآمدزایی فوتبال باشند احتمالاً آرژانتین و پرتغال به فینال می رسند. تا با دوئل مسی و رونالدو فینال جذاب‌تری شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز