خبرگزاری کار ایران

سامبا بلای جان سلسائو شد/ برزیل لواکوویچ را فراموش نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۲۲۵

شادی بعد از گل برزیل در بازی مرحله یک هشتم نهایی بلای جان این تیم در مرحله بعدی شد!

به گزارش ایلنا، برزیل بعد از پیروزی پُر گل مقابل کره جنوبی با بمبی از انگیزه و آمادگی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 رسید. آنها حتی پیروزی قبلی خود را با رقص سامبا جشن گرفتند. این رقص با واکنش‌های متفاوتی همراه بود. عده‌ای معتقد بودند که آنها به رقیب خود توهین کردند اما تیته معتقد بود تنها یک شادی گل تمرین شده بود.

این رقص سامبا هر چند در بازی کره روحیه برزیلی‌ها را افزایش داد، اما به نوعی انگیزه پنهان برای شاگردان دالیچ شد. 

 هر چند کرواسی برای سلسائو حریف ضعیفی محسوب می‌شد اما نسبت به کره جنوبی توانایی‌های خیلی بیشتری داشت.  با وجود اینکه زردپوشان روی کاغذ شانس بیشتری برای کسب پیروزی داشتند، اما آنها فراموش کردند رقیب نایب قهرمان جام در سال 2018 است. 

نباید فراموش کرد که طبق آمار کرواسی هیچ گاه مقابل برزیل بازنده نبوده است. همه این موارد می‌توانست زنگ خطری برای شاگردان تیته باشد، اما آنها به راحتی موقعیت‌هایشان را یکی پس از دیگری در جریان 90 دقیقه وقت عادی مسابقه از دست دادند.

آنها به این موضوع توجه نکردند که لیواکوویچ در مسابقه ژاپن ستون پیروزی کرواسی بود. وقتی دروازه‌بانی در دریافت ضربات پنالتی مهارت دارد برایش فرقی بین تیم پرستاره برزیل یا سامورایی‌های پرتلاش اما جویای نام نیست. 

با این اوصاف برزیل به سامبا و غرور کاذبش باخت و این شادی گل بلای جان آنها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز