خبرگزاری کار ایران

شایعات درباره نیمکت استرالیا/ رفتار دوگانه درباره سرنوشت آرنولد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۳۶۹

سرنوشت نیمکت تیم ملی فوتبال استرالیا در روزهای بعد جام جهانی با شایعاتی زیادی همراه است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال استرالیا در جام جهانی 2022 در گروه D با آرژانتین، دانمارک و تونس همگروه شد. این تیم توانست به عنوان تیم دوم گروه با 6 امتیاز صعود کند. در مرحله یک هشتم نهایی مقابل فرانسه قرار گرفت که با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. با این حال گراهام آرنولد سرمربی کانگوروها محبوب هواداران کشورش شد و نتایجش مورد پذیرش استرالیایی‌ها قرار گرفت.

با این وجود بعد بازگشت کاروان استرالیا به کشورشان، شایعه مذاکره این کشور با کوین مسکات و جان آلویسی منتشر شد.  در همین حال، مدیر اجرایی فوتبال استرالیا تایید کرد که گراهام آرنولد پس از نظارت بر مسابقات جادویی استرالیا در جام جهانی، به اندازه کافی برای حفظ سمت خود به عنوان مربی تلاش کرده است.

قرارداد آرنولد پس از مسابقه با آرژانتین به پایان رسید و مدیران فدراسیون در خصوص سرنوشت وی مشغول تصمیم گیری بودند. 

بسیاری از طرفداران و کارشناسان استرالیا، انتظار دارند که آرنولد بلافاصله پس از تقلید از "نسل طلایی" سال 2006 با رسیدن به 16 تیم آخر، قرارداد جدیدی را امضا کند.

پیش از این گزارش‌ها حاکی از آن بود که فدراسیون فوتبال استرالیا قبل جام جهانی 2022 قطر مذاکراتی را با  جان آلویسی و کوین مسکات، فوتبالیست‌های سابق فوتبال استرالیا آغاز کرده و سرمربی وسترن یونایتد، آلویسی، اعتراف کرد که خواهان مربیگری کشورش است.

آرنولد در آستانه برگزاری جام جهانی تحت فشار زیادی قرار داشت چرا که با شکست‌های دور مقدماتی مقابل عربستان سعودی و ژاپن، سوکروس‌ها را مجبور به بازی در  پلی آف با پرو کرد. هر چند کانگوروها در ضیافت پنالتی‌ها برنده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز