خبرگزاری کار ایران

تیم ملی می‌توانست بهتر عمل کند

سلطانی: استقلال اردوی خارجی ندارد/ فتح‌الله‌زاده دنبال تامین منابع مالی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶۵۷

معاون اجرایی باشگاه استقلال می‌گوید آبی‌پوشان ادروی خارجی برگزار نمی‌کنند و مدیرعامل استقلال به دنبال تامین منابع مالی است.

امیر سلطانی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط استقلال پیش از دربی پایتخت اظهار داشت: تمرینات تیم ادامه دارد. تمرینات‌مان را در تهران پیگیری می‌کنیم و اردوی خارجی مد نظر نیست. در این فرصت چند بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم تا قبل دربی به آمادگی کامل برسیم. 

وی در خصوص جلسه با علی فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: آقای فتح‌الله‌زاده در روزهای اخیر مشغله زیادی دارد و برای تامین منابع مالی تلاش می‌کند. به صورت تلفنی با هم صحبت کردیم و ما هم مثل ایشان کارهای باشگاه را پیش می‌بریم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر، عنوان کرد: تیم ملی بهتر از این می‌توانست عمل کند. چرا که شانس صعود از این گروه را داشت. اما به هر حال مطابق همه دوره‌ها نتوانستیم از گروه صعود کنیم و از حالا باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. 

سلطانی درباره شایعات پیرامون جدایی‌اش از باشگاه استقلال، گفت: من که سر کارم هستم و جایی نرفتم. به این مسائل هم توجه نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز