خبرگزاری کار ایران

مجازات سنگین فیفا در انتظار اروگوئه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۸۱

تیم ملی فوتبال اروگوئه امیدوار است فیفا تحریم‌های «نامتناسب» سال 2014 را تکرار نکند.

به گزارش ایلنا، فیفا در حال بررسی تحریم های احتمالی مربوط به حوادث پس از بازی اروگوئه و غنا است و ادینسون کاوانی و خوزه ماریا گیمنز با مجازات سنگینی روبرو هستند.

اتحادیه فوتبال اروگوئه (AUF) نیز ممکن است با اقدامی روبرو شود و آن‌ها از عواقبی مانند سال 2014 بیم دارند.

اگر همانطور که انتظار می‌رفت، بازیکنان با محرومیت‌های احتمالی مواجه شوند، خبر خوب برای باشگاه‌های آن‌ها این است که خیمنز (اتلتیکو مادرید) و کاوانی (والنسیا) فقط برای بازی‌های ملی محروم می‌شوند.

ماجرای سال 2014

در سال 2014، لوئیز سوارز به دلیل حادثه گاز گرفتنش، یک سری تحریم‌ها شامل محرومیت چهار ماهه از کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال را شاهد بود.

این نوع محرومیت دقیقاً همان چیزی است که اروگوئه - و شاید بیشتر از آن والنسیا و اتلتیکو مادرید - به عنوان بدترین سناریو از آن می‌ترسند.

با این حال، این یک واکنش شدید خواهد بود و بعید است تکرار شود. نمونه‌های بسیار کمی از چنین محرومیت‌هایی در تاریخ فوتبال وجود دارد و بسیاری معتقدند که حتی در مورد سوارز، این ممنوعیت به شدت بیش از حد بوده است.

محرومیت سوارز آنقدر شدید بود که در دادگاه داوری ورزش به چالش کشیده شد. با این حال، CAS بیشتر جنبه‌های مجازات را تایید کرد. دادگاه حکم داد که محرومیت چهار ماهه از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال فقط برای رقابت در مسابقات اعمال می‌شود.

این بدان معنا بود که سوارز اجازه داشت با باشگاه جدیدش یعنی بارسلونا تمرین کند، اما نتوانست تا ماه اکتبر اولین بازی خود را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز