خبرگزاری کار ایران

فلیک: همچنان به آلمان خوش‌بین هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۹۹۶

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، دیشب و در آخرین دیدار روز هشتم جام‌جهانی 2022 قطر، تیم‌های آلمان و اسپانیا به مصاف هم رفتند. بازی دو غول فوتبال اروپا اما در نهایت برنده‌ای نداشت تا با تساوی مقابل اسپانیا، تیم ملی آلمان همچنان شانس صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی را داشته باشد.

هانس-دیتر فلیک، سرمربی ژرمن‌ها بعد از تساوی در دقایق پایانی، در مصاحبه بعد از بازی نکاتی را عنوان داشت؛

ما انتظاراتی از تیم داشتیم که در  بازی اول برآورده نشده بود و در این بازی به آن‌ها رسیدیم. از تیم می‌خواهم که در بازی آخر همین روند را حفظ کرده و به آن اضافه کنند.

فلیک ادامه داد:

اسپانیا تیمی عالی با بازیکنانی بسیار جوان و آینده‌دار است. این بازیکنان آینده‌دار در کنار تعدادی بازیکن باتجربه قرار گرفته‌اند و این تیم را بسیار قابل احترام می‌کند. آن‌ها بازی را بسیار خوب شروع کردند، اما ما با آن‌ها مقابله خوبی کردیم.

سرمربی مانشافت ادامه داد:

ما توانستیم در این بازی به خوبی دفاع کنیم و در دفاع بسیار مستحکم بودیم. اسپانیا تیمی بود که بسیار روان بازی می‌کرد و دفاع کردن مقابل آن‌ها کار سختی بود. ما باید  روی دفاع خود بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم.

فلیک در ادامه افزود:

مهم‌ترین موضوع در این بازی این بود که از نظر روانی به خودمان آمدیم. بازیکنانم نشان دادند که می‌خواهند گل بزنند و نتیجه بگیرند. به همین دلیل از نتیجه بازی رضایت دارم.

هانسی فلیک در پایان گفت:

خیلی چیزها جای بهتر شدن دارد و من به پیشرفت تیم بسیار امیدوارم.

این نتیجه می‌تواند از نظر روانی، ما را برای بازی آخر در شرایط بهتری قرار دهد و با این روند من بسیار به آینده خوش‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز