خبرگزاری کار ایران

علوی: باید از خواب بیدار شویم/ امیدوارم مقابل آمریکا و ولز حفظ آبرو شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۹۱۴

پیشکسوت تیم ملی ایران در خصوص تاثیرات منفی شکست پُر گل مقابل انگلیس نگرانی خود را اعلام و معتقد است که برای دیدارهای بعدی روحیه تیم باید تغییر کند.

محمد علوی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست 6 بر 2 ایران مقابل تیم ملی انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی 2022، اظهار داشت: انگلیس برای قهرمانی پا به جام جهانی گذاشته و ما نباید خودمان را با آنها مقایسته کنیم یا توقع برد مقابل این تیم داشته باشیم. اما شکست با این شدت و حدت هم برای ما خوب نبود. 

وی افزود: اشتباهات زیادی در این مسابقه داشتیم و حرف ما هم خیلی تاثیری ندارد. کادرفنی با صلاحدید خودش به انتخاب ترکیب‌ها اقدام می‌کند. باید قبول کنیم داشته‌های ما همینقدر است. برای ما که جزو تیم‌های مدعی آسیا هستیم دریافت این تعداد گل خوب نیست. تیم دفاعی چینش شده بود، وقتی 2 یا 3 گل دریافت کردیم شیرازه کار از هم پاشید. ما ترسو بازی کردیم و نتیجه خوبی از این عملکرد نداشتیم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: نباید فرد خاصی را در تیم مقصر بدانیم وقتی تیمی شکست می‌خورد کل تیم مقصر است. البته هدف ما در این زمان انتقاد نیست بلکه یادآوری مشکلات است. امیدواریم در بازی‌های بعدی اتفاق بهتری برای فوتبال بیافتد. این شکست‌ها بازخورد برای فوتبال ما ایجاد می‌کند. در سطح بین‌المللی برای انتقال بازیکنان و در سطح داخلی ممکن است روی لیگ برتر ما تاثیر بگذارد. با این شرایط جایگاه فوتبال ما به سطح بحرین و عمان می‌رسد که در لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن ندارند!

علوی با اشاره به دو دیدار باقی مانده ایران مقابل آمریکا و ولز، گفت: امیدوارم از خواب بیدار شویم. با غیرت و تعصب در بازی‌های بعدی پیش برویم. هر چیزی که بود را باید فراموش کنیم. در این شرایط همه انتقاد را بلدند اما هدف من از این صحبت‌ها تخریب یا اثر منفی روی تیم نیست. یک زمان فیروز کریمی می‌گفت اگر در فوتبال می‌توانید 10 گل به ثمر برسانید دریغ نکنید و به 9 گل راضی نشوید و برعکس آن اگر می توانید 6 گل دریافت کنید به 7 گل راضی نشوید. ما باید کمتر گل بخوریم و نباید به نتایج بازی انگلیس عادت کنیم. 

وی پیرامون شانس صعود ملی پوشان از مرحله گروهی عنوان کرد: اگر مانند بازی انگلیس بدون تمرکز ظاهر شویم، اصلاً شانسی برای صعود قائل نیستم. انشاالله در دیدارهای بعدی حفظ آبرو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز