خبرگزاری کار ایران

اختصاصی: دو انتقال پر سر و صدای تراکتور/ دستبرد به لیست پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۰۱۵

باشگاه تراکتور در ادامه فعالیت های نقل و انتقالاتی خود دو بازیکن جدید به خدمت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور که دو روز قبل با رونمایی همزمان از 4 خرید مطرح و اسم و رسم‌دار خود ورو قدرتمندی به بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران داشته است، هنوز به تمام خواسته‌هایش در این پنجره نرسیده و همچنان مسئولان باشگاه مشغول مذاکره با چند بازیکن داخلی و خارجی هستند تا آنها را بعد از توافق به خدمت بگیرند.

در این راستا تراکتوری‌ها در ادامه فعالیت خودشان اخیراً با دو بازیکن به توافق نهایی رسیده و آنها را برای فصل بعد به احتمال زیاد در اختیار خواهند داشت. عارف رستمی بازیکن فصل گذشته مس کرمان و مهدی حسینی، ستاره فصل قبل مس رفسنجان دو بازیکن فصل جدید تراکتور خواهند بود که به تازگی با این باشگاه به توافق رسیدند.

این دو بازیکن در فهرست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی برای پرسپولیس هم حضور داشتند و سرخپوشان تهرانی برای جذب آنها تمایل نشان داده بودند ولی به هر جهت تراکتوری‌ها در جذب این دو نفر پیش قدم شده و در آن به موفقیت هم رسیدند.

همچنین تراکتوری‌ها با چند بازیکن داخلی و خارجی دیگر هم در حال مذاکره هستند و پیش بینی می‌شود نقل و انتقالات پر رفت و آمدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز