خبرگزاری کار ایران

دوست داشتم با پرتغال در فینال بازی کنیم

کی روش: در حال حاضر انگلیس مهمترین چیز در زندگی من است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۴۹

سرمربی تیم ملی ایران انتظار دارد با تیم ملی پرتغال در فینال جام جهانی رو به رو شود.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در بخش جدیدی از اظهاراتش که در رسانه اوجوگو پرتغال منتشر شده اعلام کرد انتظار دارد با تیم ملی فوتبال پرتغال در فینال جام جهانی بازی کند.

این سرمربی 69 ساله در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط تیم ملی قبل از بازی با انگلیس عنوان کرد: بازیکنان کاملاً متمرکز هستند و من کاملاً روی آماده کردن تیم متمرکزم. اگر بفهمم یکی از خانواده یا دوستانم مریض است، دقیقاً همان احساس را حس نمی‌کنم.

اما در مأموریت حرفه ای خود، ما نماینده یک تیم ملی 90 میلیون نفری هستیم. ما در یک ماموریت هستیم، هیچ کس ما را نمی بخشد، هیچ کس نمی‌فهمد اگر ما کاملاً روی شادی و غرور متمرکز نباشیم. البته ما احساساتی داریم... ما اینجا هستیم تا جام جهانی را به یک جشن تبدیل کنیم.

 ما به بردباری، درک بیشتر، شادی بیشتر، یافتن مسائل و حل مشکلات نیاز داریم. ماموریت تمرکز بر این است که به هواداران ایرانی آنچه را که از ما انتظار دارند، ارائه دهیم، نمایشی آبرومندانه که باعث افتخار آن‌ها برای کشور باشد."

او درخصوص اینکه آیا پذیرفتن پیشنهاد ایران چالش برانگیزترین پروژه شغلی اوست یا خیر، گفت: "شاید این بزرگترین چالش دوران حرفه ای من باشد، زیرا صعود به مرحله بعدی مدنظر است. در حال حاضر انگلیس مهمترین چیز در زندگی من است، سپس ولز و سپس آمریکا."

کی روش در پاسخ به این سوال که انتظار داشت در صورت صعود به فینال با کدام تیم رو به رو شود، گفت: "با پرتغال. این فینالی بود که می‌خواستم اتفاق بیفتد. با تمام احترام برای دوستم پائولو بنتو [سرمربی کره جنوبی]. اگر پرتغال در نیمه نهایی با پائولو بنتو بازی کند، شما هم نمی‌توانید همه چیز را داشته باشید. من آن دو، سه سرود را خواندم. اگر به فینال برویم، حتی تیرولیرولی(یک موسیقی مخصوص پرتغالی) می‌خوانم!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز