خبرگزاری کار ایران

قنبرزاده: به نتیجه خوب تیم ملی در جام جهانی امیدوارم /کی روش حق دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۷۶

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با این شرایط که من می‌بینم خیلی امیدوارم تیم نتیجه خیلی خوبی را رقم بزند و مردم کشورمان را شاد و سرافراز کند.

به گزارش ایلنا، منصور قنبرزاده درحاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: امروز شاهد بودید  رئیس فراکسیون ورزش مجلس و اعضای هیات رئیسه در خدمت دوستان بودند و آخرین تمرین در ایران را مشاهده کردند. فکر می‌کنم تیم امروز ساعت 16:30 عازم قطر می‌شود. 

وی افزود: وحدت، همدلی، نظم و انضباط خیلی خوبی که کی‌روش در تیم ملی ایجاد کرده با این فرصت کم واقعا جای تشکر از او، کادرفنی، کادرسرپرستی، کادرمدیریتی و رئیس فدراسیون فوتبال دارد که این همبستگی و تعامل و وحدت را ایجاد کردند.با این شرایط که من می‌بینم خیلی امیدوارم تیم نتیجه خیلی خوبی را رقم بزند و مردم کشورمان را شاد و سرافراز کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد لغو کنفرانس خبری کی‌روش در روز گذشته و شایعاتی که پیرامون حذف سردار آزمون مطرح شد، عنوان کرد: اصلا از این موضوع اطلاعی ندارم. اجازه بدهید اظهار نظر نکنم ولی اصحاب رسانه در آستانه جام جهانی، صحبت‌ها و سوالاتشان در جهت وحدت و همدلی باشد.

وی در خصوص اسکان تیم ملی در کشور قطر، گفت: طبق اطلاعاتی که به هیات رئیسه واصل شده، مسئولین اجرایی فدراسیون علیرغم زمان خیلی کم، نهایت تلاششان را کردند. طبق گزارشی که به هیات رئیسه رسیده، جای نگرانی بابت اسکان تیم ملی نیست. شرایط و تمهیدات خوبی فراهم شده است. حتی خود مهدی تاج در هفته گذشته به قطر رفته و برگشته، یعنی پای کار بوده و همه چیز را زیر نظر دارد.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به نارضایتی کی‌روش از نحوه آماده سازی تیم ملی آیا مسئولین فدراسیون فوتبال انتظارات و دغدغه‌های او را برطرف کرده‌اند، گفت: اگر بخواهیم با کشورهای اروپایی، آمریکایی، برزیل و کره مقایسه کنیم واقعیت این است که امکانات ما خیلی کمتر بوده، این تیم مدیریتی فدراسیون 8شهریور آمد و فکر می‌کنم دو روز بعد کادرفنی و کی‌روش آمدند.

وی افزود: آنچه در توان بوده انجام شده، همانطور که کی‌روش گفت شاید ایده آل نباشد اما داشته‌ها، امکانات و دارایی ما همینقدر بوده است. فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزش کشور در حد امکاناتی که داشته کم نگذاشته است. البته کی روش به هرحال حق دارد. انتظارش این است که ایده آل باشد و این هم خیلی خوب است. بارها بوده که گفته در حد تیم‌های دیگر امکانات‌مان کم بوده ولی در حد امکانات کشور ما او هم به نظرم راضی بوده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برنامه دیدار تیم ملی با رئیس جمهور، اظهار داشت: نهاد ریاست جمهوری دعوتی داشته، خوشحالیم که رئیس جمهور از تیم ملی و مسئولین فدراسیون فوتبال دعوت کرده است. خوشحالیم که رئیس جمهور هم موضوعات را تعقیب می‌کند و این هم ان‌شاالله یک دلگرمی و پشتوانه‌ای برای موفقیت باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز