خبرگزاری کار ایران

طارمی با پاس گل به استقبال لیست کی‌روش رفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۲۵۰

بازیکن تیم فوتبال پورتو در آخرین مسابقه باشگاهی خود پاس گل ارسال کرد تا با نمایش آمادگی‌اش برای سفر به ایران آماده شود.

به گزارش ایلنا، شب گذشته تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال مقابل بوایشتا قرار گرفت و توانست با نتیجه چهار بر یک برنده شود. حتی پیش از آغاز دیدار رسانه تیم پورتو روی تصاویر ورود طارمی به ورزشگاه متمرکز بود. چرا که مهاجم ایرانی این تیم یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لقب گرفته است. بازیکنی حتی در بازه‌ای مورد توجه آرتتا و آرسنال هم برای انتقال قرار گرفته بود. 

در این بازی مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در دقیقه 79 تعویض شد. مهاجم ایرانی پورتو توانست پاس گل دوم تیمش را مقابل بوایشتا ارسال کند تا تاثیرگذاری بالای خود روی بازی تیمش به نمایش بگذارد. از این جهت پاس گل مهم بود که طارمی از ابتدای ضربه کرنر به عنوان بازیکن تعیین کننده در متن حرکت قرار داشت و در نهایت با ارسال پاس کار را تمام کرد.

با توجه به برگزاری جام جهانی، بازی مقابل بوایشتا آخرین دیدار باشگاهی طارمی بود که برای پورتو به میدان رفت. طارمی در 13 مسابقه فصل اخیر 6 گل و 5 پاس گل ثبت کرده تا آمادگی بالای خود را به نمایش بگذارد. در حالی که تا ساعاتی دیگر لیست تیم ملی فوتبال ایران اعلام می‌شود، مهاجم بوشهری یکی از آماده‌ترین و ستاره‌های تیم محسوب می‌شود.

به طور حتم اگر موتور طارمی در بازی مقابل انگلیس روشن شود، شاگردان کی‌روش توانایی ثبت نتیجه‌ای غیرقابل انتظار را هم دارند. لژیونر فوتبال ایران نسبت به جام جهانی 2018 روسیه تجربه بسیار بالاتری دارد و علاوه بر فاز گلزنی در فاز بازیسازی هم توانایی و تجربه بالاتری کسب کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز