خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم سری آ ایتالیا

ناپولی 3 - اودینزه 2؛ شاگردان اسپالتی با صدرنشینی به تعطیلات رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۱۱۰

شاگردان لوچانو اسپالتی در پانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موفق به کسب یک پیروزی خانگی شدند.

به گزارش ایلنا، هفته پانزدهم سری A ایتالیا امروز (شنبه) با برگزاری یک بازی در شهر ناپول پیگیری شد که در آن تیم فوتبال ناپولی میهمان خود اودینزه را با نتیجه نزدیک 3 بر 2 شکست داد.

ویکتور اوسیمهن 15، پیوتر زیلینسکی 31 و الیف الماس 58 برای ناپولی گلزنی کردند تا این تیم با اختلاف قابل توجه از میهمان خود پیش بیفتد. اودینزه اما در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند تا پایان بازی برای ناپلی‌ها با استرس همراه شود. گل اول در دقیقه 79 توسط ایلیا نستوروفسکی و دومی در دقیقه 82 به وسیله لازار سمردزیچ رقم خورد. با این حال بازگشت تیم میهمان به سرانجام نرسید و این تیم نتوانست شکست را با تساوی عوض کند.

با این نتیجه ناپولی حاشیه امنیتش در صدر جدول را موقتاً به 9 امتیاز افزایش داد و با کسب سیزدهمین پیروزی‌اش در این فصل سری A به کار خود قبل از تعطیلی فوتبال باشگاهی برای برگزاری جام جهانی پایان داد. اودینزه هم با همان 24 امتیاز قبلی در رده هشتم باقی ماند.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 به وقت تهران سامپدوریا میزبان لچه خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:15 بولونیا از ساسولو پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی پس از ناپولی 41 امتیاز، لاتزیو و میلان هر دو با 30 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و یوونتوس 28 امتیازی هم چهارم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز