خبرگزاری کار ایران

کونته: هری کین جام جهانی فوق العاده‌ای خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۷۸۸

سرمربی تاتنهام نگرانی‌ها در مورد سطح آمادگی جسمانی کاپیتان انگلیس را نادیده گرفت و از مهاجم برای لذت بردن از یک جام جهانی "فوق العاده" حمایت کرد.

به گارش ایلنا، هری کین، مهاجم تاتنهام در دیدار برابر ناتینگهام فارست تعویض شد و آنتونیو کونتهآن فاش کرد که این بازیکن 29 ساله در جلسه تمرینی یک روز قبل این دیدار با خستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.

کین بیست و یکمین بازی متوالی خود را برای تاتنهام آغاز کرد و 12 مورد از آن‌ها در یک برنامه 6 هفته‌ای فشرده رخ داده است، اما قبل از اینکه توجهش به جام جهانی قطر معطوف شود، یک بازی داخلی باشگاهی دیگر وجود دارد که باید روی آن تمرکز کند.

علیرغم اینکه کونته اعتراف کرد که ستاره باشگاه و تیم ملی چهارشنبه شب "بسیار بسیار خسته" بوده، او هیچ نگرانی قبل از دیدار شنبه لیدز یا انگلیس برای جام جهانی آینده ندارد.

سرمربی ایتالیایی تاکید کرد: "فکر می‌کنم و مطمئنم که هری قرار است جام جهانی فوق العاده‌ای را برگزار کند، زیرا در این فصل او هرگز مصدوم نشد، او این امکان را داشت که تمرین خوبی داشته باشد و از نظر بدنی خوب است. تصمیم گرفتم (در مقابل ناتینگهام) او را تعویض کنم، زیرا صبح روز بازی، وقتی با هری صحبت کردم، او می‌خواست بهترین تصمیم را بگیرد، بنابراین در مورد در دسترس بودن او بحث زیادی کردیم.

 من همچنین در طول بازی فکر می‌کردم که صادقانه و منصفانه بود که به او کمی استراحت بدهم. من ریسک نمی‌کنم زیرا سه روز دیگر باید یک بازی دیگر انجام دهیم، همچنین به این دلیل که می‌دانید جام جهانی هم وجود دارد. هواداران نباید نگران او باشند. پس از این بازی آن‌ها (انگلیس) یک هفته و هشت روز فرصت دارند تا برای جام جهانی آماده شوند، اما او آماده است زیرا بسیار خوب کار می‌کند و همچنین در مورد بازیکن فوق العاده صحبت می‌کنیم. هری کین تجربه مدیریت بدنش را دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز