خبرگزاری کار ایران

بازگشت سریک به صدر جدول/ چهارمین برد پیکانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۶۲۴

هفته پنجم لیگ برتر زنان با برد تیم‌های سریک گنبد و پیکان تهران آغاز شد تا سریک علاوه بر کسب رتبه نخست جدول، تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها باقی بماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 20 آبان) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری شد.

تیم‌های صدیق گفتار وارنا و پیکان تهران در نخستین مسابقه این هفته در سالن سیپان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و پیکانی‌ها در سه ست متوالی و با اقتدار حریف خود را شکست دادند.

شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان با امتیازهای 25 بر 7، 25 بر 11 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دادند تا به چهارمین برد خود دست یابند و 12 امتیازی شوند.

تیم صدیق گفتار نیز با پذیرش این شکست، پنجمین ناکامی خود در این فصل را تجربه کرد تا همچنان بدون برد و امتیاز در رتبه هفتم باقی بماند.

فائزه جعفری، مهین مومن، ماندانا مطیعی و سارا زهدی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری و داوران اول و دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در دومین مسابقه این هفته تیم‌های سایپا تهران (12 امتیاز) و سریک گنبد (11 امتیاز) که با چهار برد و بدون شکست در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار داشتند، در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند.

سریک گنبد با پیروزی سه بر صفر در این دیدار علاوه بر کسب رتبه نخست جدول، تنها تیم بدون شکست این فصل از رقابت‌ها باقی خواهد ماند تا به عنوان مدعی قهرمانی نیم فصل نیز مطرح شود.

شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 20 و 25 بر 22 نتیجه مسابقه را به تیم سریک گنبد واگذار کردند تا نخستین شکست خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند.

فاطمه زندی و منیژه منصور صادقی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 93 دقیقه طول کشید. ملیحه نوری و گل تکین پذیره نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز