خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال؛ جدال حساس هفته را مس سونگون برد/ توقف گیتی پسند مقابل گربه سیاهش

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۴۲۷

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام چهار دیدار برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام چهار دیدار از ساعت 16 در شهرهای مختلف برگزار شد. 3 بازی از این هفته هم قرار است فردا برگزار شود.

در مهمترین بازی‌های امروز تیم فوتسال مس سونگون که با 30 امتیاز درصدر جدول قرار دارد در خانه به مصاف تیم سن ایچ ساوه  که با 28 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، رفت. 

نماینده آذربایجان شرقی در هفته گذشته در اصفهان مقابل گیتی پسند این شهر متحمل شکست سنگینی شده بود و برای جبران و تداوم صدرنشینی خود در نیم فصل  احتیاج به 3 امتیاز این بازی داشت.

این تیم در پایان توانست با نتیجه پرگل  6 بر یک به پیروزی برسد و همچنان به صدرنشینی خود ادامه داد و با این پیروزی قهرمان نیم فصل لیگ شد.

در دیگر بازی مهم این هفته تیم گیتی پسند اصفهان که با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد میهمان مقاومت البرز بود که در نتیجه  این بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید و نماینده اصفهان با این تساوی به تعطیلات نیم فصل رفت.

نتایج بازی‌‌های امروز به شرح زیر است:

مس سونگون ورزقان 6-  سن ایچ ساوه یک

مقاومت البرز 3- گیتی پسند اصفهان  3

سفیرگفتمان تهران یک - آناصنعت قم  صفر

رکن آذین  4 -  زندی بتن 3

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز