خبرگزاری کار ایران

بر اساس پیش بینی‌‌ معتبری که همیشه درست بوده است؛

جام جهانی 2022 قطر بر فراز دستان لئو مسی (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۸۳۲

شبیه سازی جام جهانی 2022 قطر از قهرمانی تیم ملی آرژانتین حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 11 روز دیگر جام جهانی 2022 قطر آغاز خواهد شد و هرچه به شروع مهم‌ترین رویداد فوتبالی دنیا نزدیک می‌شویم، اظهار نظرها و پیش‌بینی‌ها در خصوص سرنوشت این تورنمنت بزرگ هم از سمت و سوهای مختلف بیشتر دیده و شنیده می‌شود و هرکس برداشت و نظر خودش را از تیم‌های صعود کننده و مسیر رسیدن به فینال و در نهایت قهرمان این دوره از رقابت‌ها عنوان می‌کند.

شرکت EA SPORT که تولید کننده بازی‌های شبیه ساز فوتبال تحت عنوان FIFA است، مدل شبیه سازی شده جام جهانی را در پلتفرم خود اجرا کرده و نتایج آن را منتشر کرده است.

بر اساس این مدل شبیه سازی شده، تیم ملی آرژانتین با عبور از مسیری سخت به فینال رقابت‌ها خواهد رسید و در جدای با رقیب دیرینه خود یعنی برزیل به برتری رسیده و عنوان قهرمانی را تساحب می‌کند.

جام جهانی 2022 قطر بر فراز دستان لئو مسی (عکس)

در این مدل شبیه سازی شده، آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی با دانمارک دیدار کرده و پس از آن از سد هلندی عبور می‌کند که انگلیس را شکست داده و در نهایت در نبردی سخت با مدافع عنوان قهرمانی یعنی فرانسه به برتری رسیده و راهی فینال می‌شود.

در سمت مقابل برزیل هم کره جنوبی صعود کرده را در هم می‌کوبد و بعد از آن برتری پرگلی مقابل آلمانی خواهد داشت که بلژیک را شکست داده و در نهایت برای رسیدن به فینال پرتغال را در ضربات پنالتی از پیش رو بر می‌دارد و مانع صعود پرتغال به فینال و شکل گیری نبرد جذاب مسی - رونالدو در دیدار پایانی می‌شود.

طی این مدل شبیه سازی شده، بازی رده بندی را هم فرانسه از پرتغال می‌برد و در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

این پیش بینی حکایت از پایان حسرت بزرگ لیونل مسی در دنیای فوتبال که بالابردن جام قهرمانی جام جهانی است دارد، عنوانی که لئو در کارنامه خود کم دارد و به واسطه ان همیشه پایین‌تر از اسطوره فقید فوتبال آرژانتین یعنی مارادونا در نظر گرفته می‌شود و این در حالیست که مسی مثل طرفدارانش خود را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌داند.

جام جهانی 2022 قطر بر فراز دستان لئو مسی (عکس)

نکته جالب توجه در خصوص پیش بینی EA SPORT این است که این مدل پیش‌تر قهرمان جام‌های جهانی 2010، 2014 و 2014 تیم قهرمان را به درستی پیش‌بینی کرده بود و همین موضوع اعتبار این مدل شبیه سازی شده را بالا می‌برد.

ضمن اینکه در این شبیه سازی، تیم ملی فوتبال ایران موفق به صعود از گروهش نمی‌شود و همانطور که می‌بینید انگلیس و آمریکا دو تیم صعود کننده از گروه B مسابقات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز