خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: اسپانیا باید راموس را به جام جهانی ببرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۰۴۶

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید از مسئولان تیم ملی اسپانیا خواسته تا سرخیو راموس، کاپیتان سابق خود را در ترکیب جام جهانی قرار دهند.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس 36 ساله در دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن آمادگی قابل توجهی دارد.

آنچلوتی پس از پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: «بدون شک او باید به خاطر کیفیتی که دارد باید به جام جهانی برود. او یکی از بهترین مدافعان میانی جهان است.»

راموس پس از پیروزی پاری سن ژرمن مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت: «سال گذشته سخت بود زیرا مشکلات زیادی داشتم و همچنین مجبور شدم پس از یک عمر حضور در رئال مادرید با باشگاه دیگری سازگار شوم. در طول دوران حرفه‌ای‌ام خیلی کم مصدوم شده‌ام.

هیچ وقت فکر نمی‌کردم این پایان کار باشد. چالش‌هایی وجود دارد که زندگی برای ما به ارمغان می‌آورد و اگر چیزی وجود داشته باشد که به شیوه زندگی من معنا بدهد، آن تلاش، شخصیت و پشتکار است. دوباره احساس خوبی دارم. آماده‌ام، اما در نهایت این به من بستگی ندارد، بلکه به لوئیس انریکه (سرمربی اسپانیا) بستگی دارد که برای او احترام زیادی قائل هستم.»

راموس از مارس 2021 برای اسپانیا بازی نکرده است، اما در اوایل این فصل، لوئیز انریکه درها را برای بازگشت این مدافع به تیم ملی باز گذاشت. انریکه در مورد آسپاس مهاجم و راموس گفت: «این بازیکنان در تیم ملی بوده اند و می توانند همیشه به ترکیب برگردند. شکی نیست.»

راموس امیدوار است که دوران خوبش در پاری سن ژرمن بتواند جایگاهی برای او در ترکیب لوئیز انریکه در جام جهانی به ارمغان بیاورد. او گفت: «انگیزه دارم به تیم ملی برگردم و در این جام جهانی بازی کنم. امیدوارم بتوانم در قطر باشم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز