خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس بارسلونا به خداحافظی ناگهانی پیکه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۰۲۷

لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به تصمیم پیکه برای بازنشستگی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به خبر شوکه کننده روز پنجشنبه مبنی بر اینکه جرارد پیکه پس از بازی شنبه مقابل آلمریا از فوتبال خداحافظی می‌کند، واکنش نشان داد.

پیکه این خبر را در توییتر اعلام کرد و تأیید کرد که تصمیم دارد تقریباً بلافاصله آن را عملی کند و بازی در نیوکمپ آخرین بازی او با پیراهن آبی اناری‌ها خواهد بود.

لاپورتا می‌گوید که می‌دانست پیکه به چه چیزی فکر می‌کند، اما تصمیم نهایی به این بازیکن 35 ساله واگذار شده است.

لاپورتا در این باره گفت: «بازنشستگی پیکه موضوعی است که ما سه ماه پیش درباره آن صحبت کرده بودیم و قبلاً با شدت بیشتری درباره این ایده با هم صحبت کردیم تا این احتمال را ارزشمند بدانیم، اما با دانستن وضعیت او تصمیم گرفتیم که تصمیم نهایی را به آن واگذار کنیم.

او همیشه یک اسطوره در دنیای بارسلونا بوده و در تمام کارهایی که انجام داده قابل مقایسه نیست. 14 سال در تیم اصلی، اما من برای اولین بار پیکه را 25 سال پیش دیدم، از زمانی که او برای اولین بار به بارسا لینک شد.

او یک ویدیوی احساسی ساخته است، من به عنوان رئیس باشگاه متاثر می‌شوم زیرا احساسی که جرارد دارد و اینکه او آن را به فرزندانش منتقل می‌کند را دیدم، واقعا زیباست و فکر می‌کنم این عشق غیرقابل انکاری به بارسا است.

جرارد، جدای از موفقیتی که به دست آورده و به عنوان بازیکن بارسا به همه چیز رسیده است؛ بخشی از نشان بارسا را ​​تشکیل می‌دهد. او یکی از آن بازیکنانی است که همیشه الگویی برای همه یاران خود خواهد بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز