خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال کرمان: همه چیز آماده برگزاری مسابقه بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۱۱

مهدی جهانشاهی درباره میزبانی شهر کرمان از بازی سوپرجام بین استقلال و نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی جهانشاهی، رئیس هیات فوتبال کرمان پس از برگزاری سوپرجام در این شهر گفت: تصمیمات در سازمان لیگ گرفته می‌شد و ما هم موظف به اجرای آن هستیم. سال گذشته بازی سوپرجام در سیرجان برگزار شد و امسال هم زیرا اینجا به نام سردار سلیمانی بود، پیشنهاد شد که در اینجا برگزار شود. مشکلاتی که دوستان می‌فرمایند ما خیلی با آن درگیر نبودیم. هم هتل و هم استادیوم و همه چیز آماده بود.

او ادامه داد: این چمن، چمنی است که مس در آن بازی‌های لیگ برتر را برگزار می‌کند. آنها بنا دارند در این 40 روزی که لیگ به دلیل جام جهانی تعطیل است، روی آن کار بکنند تا در نیم فصل دوم به مشکل برنخورند.

رئیس هیات فوتبال کرمان در خصوص آمدن ویدیوچک به این ورزشگاه گفت: این را باید باشگاه‌ها باید جواب بدهند. ما استادیوم‌های که اختصاصی برای باشگاه مس هستند مثل رفسنجان و کرمان و شهر بابک، ان‌شاءالله در ابتدای سال 1402 ما در استان کرمان 6 استادیومی داریم که توانایی برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور را با استانداردهای روز را دارند.

رئیس هیات فوتبال کرمان در خصوص بحث هتل نساجی گفت: با من از سازمان لیگ تماس گرفتند و گفتند که نساجی مشکل هتل دارد. ظرف 5 دقیقه هتل برای نساجی آماده کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز