خبرگزاری کار ایران

ماجرای قطع همکاری بابک مرادی از استقلال: دستیار فاسد مجیدی باعث جدایی من شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۷۱

هافبک سابق استقلال به دلیل اختلاف با مجیدی از این تیم جدا شد و روایت جالبی از این اختلاف مطرح می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بابک مرادی، هافبک سابق استقلال در زمان فرهاد مجیدی با این مربی به مشکل خورد و از این تیم کنار گذاشته شد. مرادی اخیراً در گفتگویی عنوان کرده یکی از دستیاران وقت فرهاد مجیدی که خود با اسم دستیار فاسد از وی یاد می‌کند باعث شده میانه او و فرهاد به هم بخورد و به جدایی وی از این تیم ختم شود.

مرادی در این خصوص گفت: فرهاد مجیدی در دوران حضورم در استقلال به من بازی نداد و با هم خوب نبودیم. نمی‌گویم مقصر من بودم یا ایشان. یک اتفاقی افتاد که گذشت ولی ذات فرهاد مجیدی ذات خوبی است. چون وقتی او آمد به من خیلی اعتقاد داشت و وقتی پایان فصل و بازی در آسیا تمام شد و می‌خواست لیگ شروع شود با او صحبت کردم و گفتم اگر به من اعتقاد نداری بگو و ناراحت نمی‌شوم. من استقلال را دوست دارم و می‌خواهم کمک کنم حتی اگر با رفتنم کمک کنم. گفت نه من از لحاظ فنی و اخلاقی قبولت دارم. ولی یکی از کمک مربیان فاسد آن زمان که در فوتبال است و نمی‌دانم چطور در فوتبال حضور دارد باعث شد من از چشم فرهاد بیافتم.

* بیشتر توضیح بده. چه اتفاقی افتاد؟

نمی‌دانم چطور بگویم. خیلی مسائل بود. یکی از مسائل پیش پا افتاده موهایم بود. از من سوال کرد بابک موهایت طبیعی و مادرزادی این شکلی است یا درستش کردی؟ و گفت خیلی خوشگل است و دست به موهایت نزن ولی آن شخص جوری رفت روی ذهن مجیدی که سه روز قبل از سفر به عربستان به من گفت بابک موهایت را بزن. من می‌دانستم این حرف را از ته دلش نزده است ولی دستیار او چنان روی ذهن او تاثیر گذاشت که این اتفاقات رخ داد. ولی اشکال ندارد. من موهایم را کوتاه کردم ولی بعدش دوباره گذاشتم بلند شد.

* در مورد جدایی‌ات بگو.

برخلاف میل باطنی‌ام مجبور شدم جدا شوم. همه چیز واقعاً علیهم بود و ذهنم خراب شده بود و حال خوبی نداشتم و تصمیم گرفتم بروم و جدا شوم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز