خبرگزاری کار ایران

استقلال ملاثانی _ فجر شهید سپاسی

جاودانگی در مثبت نودمین دقیقه/ استقلال ملاثانی نامی که دیگر فراموش شدنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۹۰۲

یکی از فینال های زود رس لیگ یک در هفته یازدهم، در اهواز برگزار شد که طی آن دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی امتیازات را در ثانیه های آخر تقسیم کردند تا بهترین نتیجه برای سایر مدعیان در خوزستان رقم بخورد.

به گزارش ایلنا، عصر دوشنبه تیم های اول و دوم جدول رده بندی در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم ها به دنبال ثبت رکوردی بدون شریک بود. استقلال ملاثانی بعد از پشت سر گذاشتن ۳۰ مسابقه بدون شکست و فجر سپاسی برای تضمین صدر نشینی فقط نود دقیقه فرصت جنگیدن داشتند. تیم میزبان مطابق معمول سعی در دفاع منظم و استفاده از تک موقعیت ها روی ضد حملات بود اما طلایی‌ پوشان شیرازی خیلی تحمل این اتفاق را نداشتند و توسط سعید زارع در نیمه اول به گل رسیدند.

آبی های خوزستان که هفته گذشته موفق شده بودند به رکورد بی نظر ۳۰ بازی بدون شکست استقلال تهران برسند، تا ثانیه های آخر دست از تلاش برنداشتند و بالأخره موفق شدند در دومین دقیقه از زمان های تلف شده گل تساوی را به ثمر برسانند تا بدون شریک‌ به رکورد جاودانه ۳۱ مسابقه بدون شکست برسند. تیم ابراهیم اشکش که قبل از این نشان داده بود تا پیش از سوت انتهای بازی توسط داور دست از جنگیدن بر نمی‌دارد، این بار هم خلف وعده نکرد و در دقیقه۹۰+۲ توانست به گل تساوی دست پیدا کند. مهدی نیایش پور تبدیل به تعویض طلایی اشکش شد تا فجر سپاسی هم در شکست استقلال ملاثانی ناکام بماند.

به این ترتیب فجر با ۲۳ امتیاز در صدر ایستاد؛ استقلال ملاثانی هم با ۲۱ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز