خبرگزاری کار ایران

آرمان گهر _ مس شهر بابک

دربی کویر نشینان به سود نارنجی پوشان/ گل زدن عادتی که کرمانی ها دوستش دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۸۹۶

در پر گل ترین دیدار هفته یازدهم مس شهر بابک موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه سه ب دو، آرمان گهر سیرجان را مغلوب کند تا فاتح دربی کرمانی ها در لیگ یک باشد.

به گزارش ایلنا، تیم های مس شهر بابک و آرمان گهر سیرجان که هر دو جزو با کیفیت ترین تیم های لیگ امسال بشمار می روند، عصر دوشنبه در ورزشگاه امام علی سیرجان رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان این شاگردان وحید رضایی بودند که با دستی پر موفق شدند زمین مسابقه را ترک کنند.

نارنجی‌ پوشان مس که این روز ها حسابی سرحال و آماده نشان می دهند، موفق شدند توسط وینگر چپ گلزنشان اولین گل این مسابقه را به نام خود ثبت کنند. علیرضا ارجمندیان در دقیقه ۱۰ توانست دروازه قویدل را باز کند تا کمی اوضاع برای تیم شهر بابک با آرامش بیشتری‌ پیش برود. در ادامه تیم آرمان گهر که با معضل بزرگ کمبود تعداد نفرات در این فصل مواجه شده، سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف داشت اما ارجمندیان یک‌ بار دیگر موفق به گلزنی شد و این بار در دقیقه ۳۵، دروازه آرمان گهر را فرو ریخت. این پایان ماجرای نیمه اول نبود و قرمز پوشان سیرجانی با توجه به دریافت دو گل، پا پس نکشیدند و روی یکی از حملات خطرناکشان توسط رضا پورمهدی آبادی توانستند اختلاف را به حداقل برسانند تا نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود مس شهر بابک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم باز هم مس شهر بابک تیم برتر زمین بود؛ شاگردان وحید رضایی که از نظر مهره یک سر و گردن از حریف بهتر بودند بار دیگر و توسط سامان محرابی زاده موفق به گشودن دروازه رقیب شدند. بازی با موقعیت های نصفه و نیمه دو تیم همراه بود که روی یک غافل گیری اختلاف یک بار دیگر به یک گل رسید. امیر محمودآبادی بازیکن با تجربه و وفا دار آرمان گهر موفق شد برای مرتبه دوم حق شناس را مغلوب کند تا دقایق پایانی بازی به مراتب جذاب تری را شاهد باشیم. تلاش دو تیم اگرچه با موقعیت های جدی و خطرناکی همراه بود اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا نهایتا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود مس شهر بابک به پایان برسد و رضایی در دربی کرمان از سد تیم خوب قاسم شهبا عبور کند.

مس با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و خود را به رتبه پنجم رساند؛ همچنین آرمان گهر با ۱۷ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز