خبرگزاری کار ایران

بازگشت پیکه و راموس به لیست جدید تیم ملی اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۳۵

در جدیدترین لیست اعلامی توسط لوئیز انریکه سرمربی لاروخا نام دو مدافع با سابقه دوباره به چشم می‌خورد.

به گزارش ایلنا، تحت شرایطی که کمتر از دو هفته تا اعلام لیست رسمی و نهایی تیم‌های ملی حاضر در جام‌جهانی زمان باقی مانده است، لیست جدیدی از سوی لوئیز انریکه سرمربی نام آشنا اسپانیا منتشر شده و در آن دو نام بزرگ دوباره حضور دارند؛ جرارد پیکه و سرخیو راموس.

کاپیتان سابق رئال و بازیکن فعلی پاریس سن‌ژرمن که از زمان انتقال به این باشگاه تا به حال در لیست‌های اعلامی لوئیز انریکه حضور نداشت این بار به لیست بازگشته تا زمزمه‌ها اینکه این بازیکن شانس افزودن به 180بازی ملی خود را با بازی در قطر دارد قوت بگیرد. کاپیتان لاروخا با این لیست منتشر شده امیدوارتر از همیشه است تا در جام‌جهانی که به احتمال زیاد آخرین دوره‌ای باشد که می‌تواند در آن بازی کند، حضور یابد.

جرارد پیکه مدافع وسط بارسا که فصل خوبی را سپری نمی‌کند دیگر نام بازگشته به لیست ماتادورها است. پیکه بعد از کلی حاشیه درباره مسائل زندگی شخصی‌اش و با اطمینان خاطر دادن به ژاوی برای عملکرد خوب و کم کردن دستمزد خود در بارسا ماندنی شد، با توجه به لیست اعلامی جدید تیم ملی اسپانیا شانس حضور در جام‌جهانی و شاگردی دوباره لوئیز انریکه را دارد.

این دو بازیکن سن و سال دار که به احتمال زیاد آخرین شانس حضورشان در جام‌جهانی است با تجربه زیادی که دارند، چه در صورت بازی به صورت فیکس در زمین و چه با حضور روی نیمکت می‌توانند تجربیات خود را در اختیار نسل بعدی مدافعان اسپانیا بگذارند. دلیل اصلی بازگشت نامشان به لیست را هم می‌توان همین تزریق تجربه به اسکواد تیم ملی اسپانیا دانست و انریکه با بردن آن‌ها به قطر به احتمال زیاد می‌خواهد از تجربیات این دو بازیکن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز