خبرگزاری کار ایران

چرخش دردسر ساز!

آنتونی: دست از انجام کارهایی که مرا به اینجا رسانده بر نمی‌دارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۳۴

آنتونی وینگر برزیلی منچستریونایتد جواب انتقادات نسبت به حرکت نمایشی حاشیه‌ساز اخیر خود را داد.

به گزارش ایلنا، برزیلی‌ها همواره به خوش تکنیک بودن معروف بوده‌اند و به خاطر حرکات نمایشی خود همیشه در جهان سروصدا زیادی به پا کرده‌اند. از پله، رونالدینو و نیمار که در سال‌های دور و نزدیک زیر بار انتقاد رفته‌‌اند حالا نوبت به یک برزیلی دیگه رسیده؛ آنتونی وینگر 22ساله منچستر.

در جریان پیروزی 3-0 پنجشنبه شب یونایتد مقابل شریف در چهارچوب لیگ اروپا، آنتونی وینگر جوان شیاطین سرخ اقدام به انجام یکی از حرکات تکنیکی معروف خود کرد؛ چرخش‌های نمایشی.

این حرکت مورد استقبال طرفداران منچستر قرار گرفت و به باور آن‌ها «آنتونی داشت از بازی‌اش لذت می‌برد»؛ اما از سوی دیگر این حرکت برای خیلی از کارشناسان و حتی اسطوره مو قرمز باشگاه منچستریونایتد پل اسکولز خوشایند به نظر نیامده و مورد انتقادات شدید نیز قرار گرفت:

پل اسکولز شماره 18 سالیان نه چندان دور شیاطین سرخ و یکی از بازیکنان تک باشگاهی جهان فوتبال در واکنش به حرکت نمایشی این بازیکن جوان و تازه وارد یونایتد عنوان کرد: در این کشور(انگلیس) یا هر کشور دیگری حتی برزیل، دوست ندارند این حرکت را ببینند. من از تماشای حرکات نمایشی لذت می‌برم فقط اینکه فکر نمی‌کنم این حرکت آنتونی نمایشی و دیدنی بوده باشد؛ این حرکت بیشتر دلقک بازی بود!

آنتونی بعد از این حرکت و بین دو نیمه تعویض شد تا شایعاتی مبنی بر اینکه دلیل تعویض او انجام این حرکات بوده است بالا بگیرد. اریک تن هاگ سرمربی یونایتد اما این موضوع را رد کرد و گفت: با این گونه حرکات مشکلی ندارم البته تا زمانی که کارآمد باشد.

بعد از بالا گرفتن حواشی آنتونی این بازیکن با گذاشتن استوری در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد:

«ما(برزیلی‌ها) برای هنرمان شناخته شده‌ایم و من دست از انجام کاری که دلیل به اینجا رسیدن من است بر نخواهم داشت».

باید دید حواشی این وینگر جوان تاثیری بر عملکردش در یونایتد و بازی‌های پیش رو خواهد گذاشت یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز